Послуги з організації та проведення інформаційної кампанії -друга хвиля

щодо реалізації проєкту «Підтримка відновлення Криворізького району» у його частині «Доступ до освіти та якість освіти для дітей віком 3–17 років. Підтримка для дітей з особливими потребами» який реалізується ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з Люксембурзьким агентством з розвитку та співробітництва (LuxDev), PROMAN за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Великого Герцогства Люксембург.

(Код ДК 021:2015 – 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги)  

Запрошуємо комунікаційні та рекламні агенції до участі у тендері на розробку та реалізацію інформаційної кампанії щодо необхідності моніторингу розвитку дітей, раннього виявлення можливих труднощів, вчасної допомоги та підтримки.

Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції – валютою тендерної пропозиції є гривня.

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.  У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Мета кампанії

  1. Актуалізувати проблему: привернути увагу до необхідності раннього моніторингу розвитку дітей від 0 до 3 років, раннього виявлення труднощів у розвитку і вчасної корекції в сензитивний період – до 6 років.
  2. Підвищити обізнаність батьків: навчити батьків вчасно ідентифікувати потенційні проблеми розвитку своїх дітей і звертатися за професійною допомогою.

Aудиторія

  1. Основна цільова аудиторія: батьки дітей віком від 0 до 6 років, які проживають в місті Кривий Ріг та громадах* району.
    *Громади, що входять до Криворізького району: Апостолівська, Вакулівська, Глеюватська, Гречаноподівська, Грушівська, Девладівська, Зеленодольська, Карпівська, Нивотрудівська, Новолатівська, Новопільська, Лозуватська, Софіївська, Широківська.
  2. Додаткові цільові аудиторії: лікарі педіатри та сімейні лікарі, педагоги садочків і шкіл, психологи та спеціальні педагоги Кривого Рогу та громад району.

Завдання

  1. Розробка креативної концепції та форми трьох комплектів інформаційних матеріалів "Календар розвитку дитини" (надалі – матеріали): створення привабливої та доступної форми їхньої подачі для трьох цільових аудиторій (батьків, вихователів у садочках, вчителів початкових класів), наразі матеріали є текстовими документами.
  2. Визначення каналів поширення матеріалів (друкованих та діджітал) та безпосереднє поширення серед батьків дітей віком 0-3 роки: забезпечення широкого доступу до матеріалів з використанням різних каналів (педіатри, медичні установи, онлайн-ресурси тощо). У межах проєкту передбачене поширення матеріалів у друкованому вигляді через педіатрів та сімейних лікарів).
  3. Розробка дизайну інформаційних матеріалів
  • Публікації з питань раннього моніторингу розвитку дітей
  • Постери
  • Наліпки
  • Листівки для кабінетів педіатрів, поліклінік та лікарень.

Розробка і реалізація комунікаційної кампанії: створення 3- місячного  плану реалізації комунікаційної кампанії у Кривому Розі та громадах району. План комунікаційної кампанії має передбачати публічний лонч кампанії у Кривому Розі і громадах району, медіасупровід, зовнішню рекламу, поширення інформаційних матеріалів у медичних закладах і закладах освіти, план та продукти для соціальних мереж.

Прогнозований старт кампанії – травень 2025, завершення активної фази через 3 місяці з дати старту.

Ключові показники ефективності за результатами промокампанії: 

Охоплення цільових аудиторій:

  • Аудиторія у Кривому Розі та громад району – не менше 50 000 контактів з аудиторією.
  • Аудиторія загальнонаціональна – не менше 100 000 контактів з аудиторією.
  • Загальний показник охоплення у соціальних мережах – не менше 500 000 переглядів

Публікації в медіа:

  • Медіа Кривого Рогу та Дніпропетровської області – не менше 20 публікацій
  • Медіа загальнонаціональні – не менше 10 публікацій, в тому числі сюжетів на національних телеканалах

Залучення лідерів думок:

  • Кампанію підтримали не менше 10 лідерів думок національного і місцевого рівня

Виконавець має надати  звіт про надані послуги (про організацію та проведення інформаційної кампанії) (у паперовому та електронному вигляді).

Рекомендації для компанії

  1. Креативність та адаптивність: матеріал для батьків повинен бути представленим в цікавому форматі (інфографіка, відео, чекліст, чатбот), що зробить його більш доступним і зрозумілим для батьків.
  2. Залучення педіатрів і медичних установ: оскільки педіатри мають найбільший контакт з батьками на ранніх етапах розвитку дитини, варто включити їх у кампанію як основних партнерів.
  3. Залучення медіа та соціальних мереж: окрім традиційних каналів поширення (лікарні, поліклініки), кампанія повинна охоплювати медіа та соціальні мережі, де можна поширювати інформацію про матеріали, публікувати статті, відео та історії успіху.
  4. Залучення експертів та інфлуенсерів: батьки сьогодні часто схильні черпати інформацію від мами-блогерки, тож залучивши інфлуенсерів та експертів у сфері проблематики проєкту, можна збільшити охоплення аудиторії (не критично, якщо це будуть не локальні блогери)
  5. Локалізація контенту: матеріали для Кривого Рогу та району повинні враховувати місцеві особливості, мову та контекст. Оскільки кампанія орієнтована на локальну аудиторію.

Очікувані результати кампанії

  • Підвищення обізнаності серед батьків про важливість моніторингу розвитку дітей до 3 років (моніторинг результату через опитування батьків (щонайменше 15% батьків мають дізнатись про важливість раннього моніторингу розвитку дітей) , контакт з аудиторією через онлайн інструменти).
  • Поширення офлайн матеріалів для батьків. У друкованому вигляді матеріали мають досягти 5 тисяч сімей.

Документи для участі у тендері надсилайте на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 12:00 28 лютого 2025.

Пакет документів для участі у тендері:

  1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії.
  2. Ліцензія або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
  3. Креативна концепція кампанії та варіанти креативного формлення тулкіта для батьків з моніторингу розвитку дитини (проєкт тулкіта та додаткові матеріали будуть надані компаніям, які зголосяться брати участь у тендері. Для отримання документу звертайтесь за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).
  4. План реалізації кампанії на 3 міс, із деталізацією опису інструментів та каналів комунікації.
  5. Охоплення аудиторій за результатами кампанії (діджитал та офлайн інструментами).
  6. Бюджет з урахуванням витрат на продакшн та офлайн активності, а також креативне оформлення, дизайн інформаційних комплектів "Календар розвитку дитини" .
  7. Портфоліо компанії, зокрема у сфері соціальних проєктів.
  8. Відомості про учасника (додаток 1).
  9. Форма «Цінова пропозиція» (додаток 2).

Критерії оцінювання учасників

Критерій Кількість балів
Портфоліо компанії у сфері соціальних проєктів
 Наявність від 2 до 5 кейсів у портфоліо – 5-10 балів
Наявність щонайменше 1 кейсу у портфоліо та його релевантність темі кампанії – 1-5 балів
Нагороди у сфері комунікацій за соціальні проєкти – 1-5 балів
15
Креативна концепція
Відповідність креативної концепції інтересам, потребам і уподобанням аудиторії – 1-5 балів
Чіткість комунікаційного повідомлення – 1-5 балів
Інноваційність і оригінальність – 1-5 балів
Відповідність цілям кампанії – 1-5 балів
Візуальна та графічна складова – 1-5 балів
25
Варіативність каналів комунікації і використання інноваційних технологій
Використання інноваційних інструментів та каналів комунікації 1-10 балів
Адаптивність каналів комунікації  для різних цільових груп – 1-5 балів
15
Охоплення аудиторій
Канали комунікації для охоплення аудиторій – 1-10 балів
Стратегія збільшення заявлених проєктом охоплення аудиторій – 1-10 балів
20
Бюджет
Кост-ефективність – 1-15 балів
Прозорість і обґрунтованість витрат – 1-5 балів
Відповідність ринковим стандартам 1-5 балів
25

Всього

100

 

 

 

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.