щодо реалізації проєкту «Підтримка відновлення Криворізького району» у його частині «Доступ до освіти та якість освіти для дітей віком 3–17 років. Підтримка для дітей з особливими потребами» який реалізується ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з Люксембурзьким агентством з розвитку та співробітництва (LuxDev), PROMAN за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Великого Герцогства Люксембург.
(Код ДК 021:2015 – 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги)
Запрошуємо комунікаційні та рекламні агенції до участі у тендері на розробку та реалізацію інформаційної кампанії щодо необхідності моніторингу розвитку дітей, раннього виявлення можливих труднощів, вчасної допомоги та підтримки.
Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції – валютою тендерної пропозиції є гривня.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Мета кампанії
- Актуалізувати проблему: привернути увагу до необхідності раннього моніторингу розвитку дітей від 0 до 3 років, раннього виявлення труднощів у розвитку і вчасної корекції в сензитивний період – до 6 років.
- Підвищити обізнаність батьків: навчити батьків вчасно ідентифікувати потенційні проблеми розвитку своїх дітей і звертатися за професійною допомогою.
Aудиторія
- Основна цільова аудиторія: батьки дітей віком від 0 до 6 років, які проживають в місті Кривий Ріг та громадах* району.
*Громади, що входять до Криворізького району: Апостолівська, Вакулівська, Глеюватська, Гречаноподівська, Грушівська, Девладівська, Зеленодольська, Карпівська, Нивотрудівська, Новолатівська, Новопільська, Лозуватська, Софіївська, Широківська. - Додаткові цільові аудиторії: лікарі педіатри та сімейні лікарі, педагоги садочків і шкіл, психологи та спеціальні педагоги Кривого Рогу та громад району.
Завдання
- Розробка креативної концепції та форми трьох комплектів інформаційних матеріалів "Календар розвитку дитини" (надалі – матеріали): створення привабливої та доступної форми їхньої подачі для трьох цільових аудиторій (батьків, вихователів у садочках, вчителів початкових класів), наразі матеріали є текстовими документами.
- Визначення каналів поширення матеріалів (друкованих та діджітал) та безпосереднє поширення серед батьків дітей віком 0-3 роки: забезпечення широкого доступу до матеріалів з використанням різних каналів (педіатри, медичні установи, онлайн-ресурси тощо). У межах проєкту передбачене поширення матеріалів у друкованому вигляді через педіатрів та сімейних лікарів).
- Розробка дизайну інформаційних матеріалів
- Публікації з питань раннього моніторингу розвитку дітей
- Постери
- Наліпки
- Листівки для кабінетів педіатрів, поліклінік та лікарень.
Розробка і реалізація комунікаційної кампанії: створення 3- місячного плану реалізації комунікаційної кампанії у Кривому Розі та громадах району. План комунікаційної кампанії має передбачати публічний лонч кампанії у Кривому Розі і громадах району, медіасупровід, зовнішню рекламу, поширення інформаційних матеріалів у медичних закладах і закладах освіти, план та продукти для соціальних мереж.
Прогнозований старт кампанії – травень 2025, завершення активної фази через 3 місяці з дати старту.
Ключові показники ефективності за результатами промокампанії:
Охоплення цільових аудиторій:
- Аудиторія у Кривому Розі та громад району – не менше 50 000 контактів з аудиторією.
- Аудиторія загальнонаціональна – не менше 100 000 контактів з аудиторією.
- Загальний показник охоплення у соціальних мережах – не менше 500 000 переглядів
Публікації в медіа:
- Медіа Кривого Рогу та Дніпропетровської області – не менше 20 публікацій
- Медіа загальнонаціональні – не менше 10 публікацій, в тому числі сюжетів на національних телеканалах
Залучення лідерів думок:
- Кампанію підтримали не менше 10 лідерів думок національного і місцевого рівня
Виконавець має надати звіт про надані послуги (про організацію та проведення інформаційної кампанії) (у паперовому та електронному вигляді).
Рекомендації для компанії
- Креативність та адаптивність: матеріал для батьків повинен бути представленим в цікавому форматі (інфографіка, відео, чекліст, чатбот), що зробить його більш доступним і зрозумілим для батьків.
- Залучення педіатрів і медичних установ: оскільки педіатри мають найбільший контакт з батьками на ранніх етапах розвитку дитини, варто включити їх у кампанію як основних партнерів.
- Залучення медіа та соціальних мереж: окрім традиційних каналів поширення (лікарні, поліклініки), кампанія повинна охоплювати медіа та соціальні мережі, де можна поширювати інформацію про матеріали, публікувати статті, відео та історії успіху.
- Залучення експертів та інфлуенсерів: батьки сьогодні часто схильні черпати інформацію від мами-блогерки, тож залучивши інфлуенсерів та експертів у сфері проблематики проєкту, можна збільшити охоплення аудиторії (не критично, якщо це будуть не локальні блогери)
- Локалізація контенту: матеріали для Кривого Рогу та району повинні враховувати місцеві особливості, мову та контекст. Оскільки кампанія орієнтована на локальну аудиторію.
Очікувані результати кампанії
- Підвищення обізнаності серед батьків про важливість моніторингу розвитку дітей до 3 років (моніторинг результату через опитування батьків (щонайменше 15% батьків мають дізнатись про важливість раннього моніторингу розвитку дітей) , контакт з аудиторією через онлайн інструменти).
- Поширення офлайн матеріалів для батьків. У друкованому вигляді матеріали мають досягти 5 тисяч сімей.
Документи для участі у тендері надсилайте на адресу
Пакет документів для участі у тендері:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії.
- Ліцензія або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
- Креативна концепція кампанії та варіанти креативного формлення тулкіта для батьків з моніторингу розвитку дитини (проєкт тулкіта та додаткові матеріали будуть надані компаніям, які зголосяться брати участь у тендері. Для отримання документу звертайтесь за адресою
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ). - План реалізації кампанії на 3 міс, із деталізацією опису інструментів та каналів комунікації.
- Охоплення аудиторій за результатами кампанії (діджитал та офлайн інструментами).
- Бюджет з урахуванням витрат на продакшн та офлайн активності, а також креативне оформлення, дизайн інформаційних комплектів "Календар розвитку дитини" .
- Портфоліо компанії, зокрема у сфері соціальних проєктів.
- Відомості про учасника (додаток 1).
- Форма «Цінова пропозиція» (додаток 2).
Критерії оцінювання учасників
Критерій | Кількість балів |
Портфоліо компанії у сфері соціальних проєктів Наявність від 2 до 5 кейсів у портфоліо – 5-10 балів Наявність щонайменше 1 кейсу у портфоліо та його релевантність темі кампанії – 1-5 балів Нагороди у сфері комунікацій за соціальні проєкти – 1-5 балів |
15 |
Креативна концепція Відповідність креативної концепції інтересам, потребам і уподобанням аудиторії – 1-5 балів Чіткість комунікаційного повідомлення – 1-5 балів Інноваційність і оригінальність – 1-5 балів Відповідність цілям кампанії – 1-5 балів Візуальна та графічна складова – 1-5 балів |
25 |
Варіативність каналів комунікації і використання інноваційних технологій Використання інноваційних інструментів та каналів комунікації 1-10 балів Адаптивність каналів комунікації для різних цільових груп – 1-5 балів |
15 |
Охоплення аудиторій Канали комунікації для охоплення аудиторій – 1-10 балів Стратегія збільшення заявлених проєктом охоплення аудиторій – 1-10 балів |
20 |
Бюджет Кост-ефективність – 1-15 балів Прозорість і обґрунтованість витрат – 1-5 балів Відповідність ринковим стандартам 1-5 балів |
25 |
Всього |
100 |