Мета проекту - покращити якість діяльності громадсько-активних шкіл у країнах східної, центральної та північно-східної Європи, західної Європи, Росії та Азії шляхом впровадження міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та вимірювання їх впливу на розвиток громадсько-активної школи.
Проект підтримувався Фондом Чарльза Стюарта Мотта.
Тривалість проекту: лютий 2009р. – червень 2011р.
Проект реалізовувався Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» у партнерстві з:
-
Красноярською регіональною молодіжною громадською організацією Центр «Сотрудничество на местном уровне» (Росія)
-
Організацією “ContinYou” (Великобританія)
-
Організацією «Nova Skola» (Чеська Республіка)
-
Освітньою програмою «Раs сu Pas» (Молдова)
-
Чабою Лорінці, міжнародним консультантом, агенція GlobeEd Services (Угорщина, Канада)
-
Центром громадських діалогів та ініціатив (Вірменія)
-
Міжнародною асоціацією “Інтерактивні відкриті школи” (Боснія та Герцеговина)
-
Асоціація організаційного розвитку консультантів (Чеська Республіка)
-
НГО “Навчання впродовж усього життя” (Казахстан)
Діяльність, передбачена проектом:
-
Забезпечення інструментом самооцінювання (міжнародними стандартами для ГАШ) та стратегічною підтримкою консультантів, які мають значний досвід у розвитку ГАШ, з метою покращення якості діяльності ГАШ у країнах-учасницях Проекту;
-
Міжнародне дослідження: збір інформації від 80 шкіл, які покажуть результати їх самооцінювання на початку процесу, а потім їх прогрес упродовж року після впровадження плану розвитку;
-
Оцінювання впливу інструменту самооцінювання на діяльність громадсько-активної школи та розвиток громади.
Забезпечення інструментом самооцінювання (міжнародними стандартами для ГАШ) та стратегічною підтримкою консультантів буде досягнуто шляхом:
-
Перекладу міжнародних стандартів на національну мову;
-
Проведення регіональних тренінгів для фасилітаторів та шкіл-учасниць Проекту з метою підготовки до впровадження міжнародних стандартів у країнах-учасницях Проекту;
-
Проведення процесу самооцінювання мінімум на базі 80 шкіл (жовтень-листопад 2009 року);
-
Впровадження планів розвитку громадсько-активних шкіл;
-
Проведення другого процесу самооцінювання мінімум на базі 80 шкіл (квітень-травень 2010 року) з метою визначення якісних змін.
Збір інформації від 80 шкіл, які покажуть результати їх самооцінювання на початку процесу, а потім їх прогрес упродовж року після впровадження плану розвитку буде досягнуто шляхом:
-
Визначення даних, які потрібно зібрати з метою вимірювання покращень: даних, які показують результати самооцінювання та пріоритетні дії, що базуються на Плані розвитку;
-
Розробка публікації за результатами самооцінки, розміщення її на веб-сайт Проекту та веб-сайтах організацій-учасників Проекту;
-
Підтримка веб-сайту.
Оцінювання впливу інструменту самооцінювання на діяльність ГАШ та розвиток громади буде досягнуто шляхом:
- Проведення зустрічей організацій-учасників Проекту: розробка дослідження та аналізу отриманої інформації;
- Збір інформації;
- Проведення заключної міжнародної конференції.
Учасники проекту в Україні:
-
Борівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок», Макарівський район, Київська область.
-
Бродівська гімназія ім.І.Труша, м.Броди, Львівська область.
-
Дібрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Миргородський район, Полтавська область.
-
Дзвеняцьке НВО «загальноосвітня школа І-ІІ ст. – дитячий садок», Тетіївський район, Київська область.
-
Добронадіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ст., Олександрійський район, Кіровоградська область.
-
Донецька загальноосвітня школа №138.
-
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Забороль, Луцький район, Волинська область.
-
Новоганновська загальноосвітня школа І-ІІІ ст., Луганська область.
-
Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Полтавської міської ради Полтавської області.
-
Розкішнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Ставищенський район, Київська область.