- pclass="Обычный">вивчи"и соціально-психологічне підґрунтя організації інтегрованих класів – інклюзивного навчання;
- pclass="Обычный">вивчи"и та встановити стартові індивідуальні показники розвитку дітей з особливостями психофізичного розвитку та їхніх здорових однолітків;
- pclass="Обычный">дослі"ити вплив інтегрованого/інклюзивного навчання на дітей з особливостями психофізичного розвитку та їхніх однолітків;
- pclass="Обычный">дослі"ити ефективні шляхи залучення дорослих до роботи в інтегрованих/інклюзивних класах;
- pclass="Обычный">розро"ити методичні рекомендації для педагогічних працівників інклюзивних закладів освіти з питань змісту та технологій навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку та для батьків;
- pclass="Обычный">розро"ити та реалізувати механізм забезпечення командного підходу для забезпечення навчально-виховного процесу;
- pclass="Обычный">систе"атично висвітлювати результати експериментальної діяльності для ознайомлення з ними широкого кола громадськості, отримання зворотного зв`язку, внесення коректив у науково-дослідну роботу.
Наказ Міністерства освіти і науки України
№1087 від 01.12.2008р.
Про проведення науково-педагогічного експерименту “Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання”
Підтримуючи науково-педагогічну ініціативу Інституту спеціальної педагогіки Академії педагогічних наук України, Всеукраїнського фонду “Крок за кроком” щодо запровадження наступного етапу науково-педагогічного експерименту, спрямованого на розроблення науково-методологічних засад інклюзивного навчання дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, сприяння соціальній інтеграції таких дітей у суспільство
Н А К А З У Ю:
-
З урахуванням наявності соціально-педагогічних проблем, що потребують вирішення, напрацьованого досвіду з інтегрованого та інклюзивного навчання дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, розпочати з 2008 року науково-педагогічний експеримент “Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, шляхом запровадження їх інклюзивного навчання” у загальноосвітніх навчальних закладах Автономної Республіки Крим, Київської, Івано-Франківської областей, м. Запоріжжя (Хортиця), Києва, Львова, Полтави та надати їм статус експериментального закладу всеукраїнського рівня (додаток 1).
-
Затвердити склад робочої групи (додаток 2) та програму науково-педагогічного експерименту (додаток 3), визначити термін проведення дослідження 2008-2013 рр.
-
Встановити, що організаційне керівництво науково-педагогічним дослідженням здійснює департамент загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.), методичне – Інститут інноваційних технологій та змісту освіти (Завалевський Ю.І.), наукове – Інститут спеціальної педагогіки Академії педагогічних наук України (Засенко В.В.) – за згодою.
-
Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки Київської, Івано-Франківської, Запорізької, Львівської, Полтавської обласних, головному управлінню Київської міської державних адміністрацій забезпечити організаційно-фінансові засади науково-пошукової діяльності експериментальних навчальних закладів відповідно до додатка 1.
-
Встановити, що поточний контроль за ходом експерименту здійснюють зазначені у п. 4 цього наказу управління освіти і науки, які щорічно до 30 червня інформують міністерство про стан виконання програми науково-педагогічного дослідження.
-
Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Полянського П.Б.
Міністр І.О.Вакарчук