Цілі проекту: розвиток практик інклюзивного оцінювання та альтернативних моделей оцінювання дітей з особливими освітніми потребами та здійснення впливу на політику у напрямку інклюзивної освіти.
Цілі даного Проекту було досягнуто на базі та за допомогою мети подальшого сприяння Конвенції прав осіб з інвалідністю (Стаття 24) як механізму захисту прав дітей з особливими потребами на якісну освіту.
Розвиток інклюзивного оцінювання є частиною Національного плану дій (2009-2012), в якому були сформульовані конкретні завдання:
-
Розробка методологічних рекомендацій для апробації моделі інклюзивної освіти, підтримки батьків дітей з особливими потребами; спеціальних умов для організації навчання, комплексної реабілітації; використання інноваційних технологій вчителями у інклюзивному середовищі (2.2);
-
Розробка критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з особливими освітніми потребами у інклюзивному середовищі (2.3).
Проект підтримувався Інститутом Відкритого суспільства
Тривалість проекту: 2010-2011 рр.
Нові альтернативні методи інклюзивного оцінювання було розроблено в регіонах, де інклюзивні школи є активними та існує підтримка від місцевих відділів управління освіти. Ці регіони включатимуть:
-
Київ та Київська область;
-
Полтава;
-
Львів та Львівська область.
Цілі проекту було досягнуто через виконання наступних завдань та діяльності проекту:
- Розвиток професіональних навичок менторів, вихователів і спеціальних вихователів для впровадження практик інклюзивного оцінювання в середовищі інклюзивної школи.
-
Розбудова підтримуючої системи для інклюзивного оцінювання на місцевому рівні, використовуючи цілісний шкільний підхід.
-
Вплив на освітню політику в напрямі інклюзивної освіти.