Програма «Школа як осередок розвитку громади»
Slide
Slide
PlayPause
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Партнери

Партнери

   

 

Донори

Візитівка

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» (далі ­– Фонд) – всеукраїнська благодійна організація, заснована 15 червня 1999 р. Міжнародним фондом “Відродження” (м. Київ, Україна) та Міжнародним центром розвитку дитини (м. Вашингтон, США).

Місія Фонду – сприяти втіленню освітніх реформ із реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх дітей, включаючи дітей з особливими потребами; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.

Створення Фонду стало логічним продовженням діяльності Програми «Крок за кроком» Міжнародного фонду «Відродження», яка діяла в Україні з 1994 по 1999 рр. за підтримки Інституту Відкритого Суспільства (м. Нью-Йорк) та Міжнародного центру розвитку дитини (м. Вашингтон).

1999 р. Фонд – є національним членом Міжнародної асоціації «Крок за кроком».

З 2003 р. Фонд організовує і проводить курси підвищення кваліфікації для вихователів і керівників закладів дошкільної освіти, вчителів і керівників закладів загальної середньої освіти, а також науково-педагогічних працівників ЗВО (ліцензія Міністерства освіти і науки України).

У контексті виконання місії Фонд ініціює та реалізує проєкти у партнерстві з іншими українськими та міжнародними організаціями в рамках наступних програм:

Програма «Школа як осередок розвитку громади»

Програма «Інклюзивна освіта»

Програма «Крок за кроком» та демократичний розвиток

 

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» є членом:

  • Міжнародної асоціації «Крок за кроком» http://www.issa.nl
  • Ради особливих дітей http://www.cec.sped.org
  • Національної Асоціації освіти молоді http://www.naeyc.org
  • Світового Форуму
  • Коаліції «Захисту прав дітей з інтелектуальною недостатністю»

Індекс інклюзії в дошкільному навчальному закладі: нові вектори та можливості (Н.Дятленко)

Державна політика в галузі дошкільної освіти спрямовує педагогів на пошук оптимальних шляхів особистісного розвитку дошкільників та формування їхньої життєвої компетентності як здатності в міру своїх вікових можливостей орієнтуватися в оточуючому середовищі, оволодівати знаннями та вміннями, вибудовувати взаємини з оточуючими.

Завантажити посібник

Фонд в соціальних мережах

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.