Програма «Школа як осередок розвитку громади»
Slide
Slide
PlayPause
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Дитячий садочок на дому для дітей раннього віку

Проект спрямовано на пілотування моделі організації дитячих садочків на дому, документування досвіду та розробку рекомендацій для подальшого поширення кращих практик.

Психосоціальна підтримка дітей та батьків у Сумській області через систему освіти

Психосоціальна підтримка дітей та батьків у Сумській області через систему освіти.
Проект підтримано Action Contre la Faim France (ACF Франція) та Агенцією США з міжнародного розвитку.

Чому нам важливо заохочувати та залучати тат до догляду за дітьми

Шляхи залучення чоловіків до догляду за дітьми

Панельна дискусія "Підтримка батьків у кризових і гуманітарних ситуаціях"

The Global Parenting Initiative and the Global Initiative to Support Parents (GISP),  Early Childhood Development Action Networks  організували спеціальну панельну дискусію, на якій вивчали поточний стан підтримки батьківства під час кризи, обговорювали зусилля щодо втручання у вихованні дітей та надавали рекомендації щодо такої підтримки.

Демократизація дошкільної освіти України (освітньо-аналітичний звіт)

У березні-червні 2023 року Європейським центром імені Вергеланда (Норвегія) спільно зі Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» та командою ГО Дослідницьке бюро «Соціологіст» у рамках Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»

Демократизація в дошкіллі: результати всеукраїнського дослідження

22.08.2023 р. о 15:00 відбудеться вебінар з теми: "Демократизація в дошкільній освіті: результати всеукраїнського дослідження".

Фонд в соціальних мережах

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.