Тендерне оголошення на закупівлю послуг експерта

у межах реалізації проєкту за грантовою угодою № UKR/PCA2025807/PD2025655 «Підвищення життєстійкості дітей раннього віку через підтримку соціально-емоційного навчання в дошкільній освіті та залучення батьків до ЗДО»

І. Деталі щодо закупівлі.

Оголошується конкурс на заміщення посади консультанта ECE з підтримки Міністерства освіти і науки (МОН) з розробки правової бази для диверсифікованих послуг дошкільної освіти.

I.    Загальна інформація
Міністерство освіти і науки (МОН) України у співпраці з ЮНІСЕФ працює над покращенням якості послуг у сфері дошкільної освіти (ECE) шляхом розробки та впровадження національних стандартів і методик оцінювання. Необхідний фахівець, який надаватиме технічну експертизу в процесі проведення обговорень зі стейкхолдерами, координації процесів валідації та розробки методологій оцінювання відповідно до нового Закону про дошкільну освіту.

II.    Цілі
Експерт надаватиме підтримку МОН у розробці та впровадженні правових і політичних документів, спрямованих на диверсифікацію дошкільних послуг. Основні завдання включають розробку політик, координацію зацікавлених сторін та моніторинг пілотного етапу для врахування отриманих уроків у загальнонаціональній політиці.  

Конкретні завдання

  1. Розробка правових документів  
    • Розробка та фіналізація восьми нормативних актів, які регулюють диверсифіковані послуги дошкільної освіти, відповідно до нового Закону про дошкільну освіту.  
    • Проведення консультацій із МОН, місцевими органами влади та постачальниками освітніх послуг для вдосконалення правових положень.  
    • Надання технічних рекомендацій щодо регулювання, ліцензування та механізмів забезпечення якості.  
  2. Координація з місцевими органами освіти та МОН
    • Створення механізмів координації для впровадження диверсифікованих дошкільних послуг у місцевих органах освіти.  
    • Надання технічної допомоги регіональним органам влади для адаптації до нових нормативних вимог.  
    • Розробка інструментів та методичних рекомендацій для місцевих освітніх органів, що сприятимуть переходу до нових моделей дошкільної освіти.  
  3. Лідерство у пілотному проєкті з диверсифікації дошкільної освіти при МОН
    • Керівництво впровадженням пілотного проєкту МОН щодо диверсифікованих дошкільних послуг у 18 громадах (35 локаціях).  
    • Координація із Державною службою якості освіти для контролю за реалізацією пілоту.  
    • Збір та аналіз отриманих уроків для подальших коригувань у нормативній базі.  

Організація семінарів для зацікавлених сторін з метою поширення результатів та уточнення політичних рекомендацій. 
 
Очікувані результати

  1. Вісім фіналізованих нормативних актів щодо диверсифікованих дошкільних послуг.  
  2. Структурований механізм координації між МОН та місцевими органами управління освітою.  
  3. Звіти про реалізацію пілотного проєкту, включаючи ключові висновки та політичні рекомендації.  
  4. Методичні рекомендації та інструменти для місцевих органів влади для підтримки переходу до нових моделей дошкільної освіти.  
  5. Звіти про взаємодію із зацікавленими сторонами, що містять підсумки консультацій і зворотний зв’язок. 

Термін виконання завдання – 4 місяці (з вересня до грудня 2025 року) з можливістю продовження, залежно від потреб МОН та ефективності роботи експертів.  

II. Технічна інформація для подачі:

Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 29 серпня 2025 року, що включає:

  • цінова пропозиція (п.1 та п.2), яка включає резюме, із зазначенням очікуваного рівня оплати та робота через систему Вчасно;
  • контакти (адреса, телефон, електронна пошта).

Заявка і додаткові документи мають бути надіслані на електронну пошту – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням теми листа “Участь у тендері_МОН”.

Питання чи уточнення, просимо задавати також на цю електронну пошту.

 

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.