Тендерне оголошення на закупівлю послуг Координатора для Криворізької міської ради

Тендерне оголошення

на закупівлю послуг експерта

Координатор для Криворізької міської ради (Освіта)

у межах реалізації проєкту за грантовою угодою «Зміцнення прав на освіту та захист шляхом забезпечення безпечної та інклюзивної якісної освіти, а також кращого догляду за найбільш вразливими дітьми з інвалідністю та особливими освітніми потребами, які постраждали від війни, у Дніпропетровській, Донецькій та Запорізькій областях»

І. Деталі щодо закупівлі.

Оголошується конкурс на заміщення посади  Координатора для  Криворізької міської ради .

  1. Загальна інформація

У рамках програми, що фінансується ЮНІСЕФ, «Зміцнення прав на освіту та захист шляхом забезпечення безпечної та інклюзивної якісної освіти, а також кращого догляду за найбільш вразливими дітьми з інвалідністю та особливими освітніми потребами, які постраждали від війни, у Дніпропетровській, Донецькій та Запорізькій областях», Криворізька міська рада посилює своє зобов’язання забезпечити всім дітям, включаючи дітей з інвалідністю та особливими освітніми потребами (ООП), доступ до якісної інклюзивної освіти.

  1. Цілі

Координатор надаватиме Криворізькій міській раді   підтримку  діяльності гуманітарних освітніх партнерів, які підтримують департамент освіти міста, включаючи проведення оцінки потреб , розробку стратегії освіти міста, координацію впровадження (сприяння зустрічам робочої групи з питань освіти міста з партнерами), розробці та впровадженні правових і політичних документів, спрямованих на диверсифікацію дошкільних послуг. Основні завдання включають розробку політик, координацію зацікавлених сторін та моніторинг пілотного етапу для врахування отриманих уроків у загальнонаціональній політиці.  Контролювати, координувати та моніторити всі освітні заходи, що підтримуються ЮНІСЕФ у місті

Конкретні завдання

На підтримку Департаменту освіти м. Кривий Ріг,

  1. Зміцнення системи інклюзивної освіти
  • Підтримувати підвищення потенціалу шкіл (директор, вчителі, середовище/матеріали тощо) для залучення та забезпечення змістовної участі дітей з інвалідністю в навчальному процесі на основі дитиноцентричного підходу.
  • Підтримувати розробку та моніторинг індивідуального навчального плану (ІНП) для дітей з особливими освітніми потребами (ООП) під керівництвом директора Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» та відповідно до рекомендацій ІРЦ та МОН.
  • Сприяти розвитку потенціалу вчителів у сфері інклюзивної педагогіки, оцінювання та диференційованого навчання.
  • Зміцнити зв'язки між освітою, соціальними службами, службами захисту дітей, реабілітаційними службами та суб'єктами, що займаються психічним здоров'ям, психологічною підтримкою та соціальними послугами.
  1. Системи моніторингу, оцінки та обробки даних
  • Розробити/посилити системи моніторингу, узгоджені з міськими, обласними та національними показниками.
  • Підтримувати базові та кінцеві оцінки Програми підтримки (включаючи якісне дослідження знань, ставлення та практики), використовуючи такі інструменти, як запитання Вашингтонської групи, де це доречно.
  • Координувати збір точних даних зі шкіл, ІРЦ та освітніх підрозділів громад для підтримки заходів з моніторингу та оцінювання (включаючи збір даних з модельних шкіл інклюзивної освіти) Програми
  • Сприяти використанню EMIS/AICOM та інструментів цифрового моніторингу у співпраці зі спеціалістами з даних освіти.
  • Проводити відвідування шкіл та спостерігати за інклюзивними практиками в класі, які підтримуються Програмою, але не обов’язково обмежуються школами, що підтримуються Програмою.
  1. Управління даними та звітність
  • Ведення оновлених баз даних, розподілених за інвалідністю, статтю, віком, статусом ВПО та громадою, для сприяння щомісячній та щоквартальній звітності Всеукраїнському фонду Крок за Кроком та Tdh Ukraine.
  • Аналізувати дані для відстеження прогресу в інклюзивній освіті та готувати щомісячні, щоквартальні та річні звіти.
  • Документувати отримані уроки, проблеми та досвіду.
  1. Координація, комунікація та адвокація
  • Адвокатування інклюзії, зменшення стигми та участі дітей.
  • Організація координаційних зустрічей зі школами, ІРЦ, представниками МОН, неурядовими організаціями, батьківськими групами та організаціями людей з інвалідністю, включаючи батьківські групи дітей з інвалідністю.
  • Брати участь у роботі та зміцнювати існуючі платформи, такі як Місцеві ради з питань кращого догляду та цільові групи громад, за потреби.
  • Сприяти навчальним візитам, обміну досвідом та можливостям професійного навчання.
  • Підготувати маппінг та аналіз системи освіти в місті.
  • Запропонувати заступнику мера та департаменту освіти заходи щодо підвищення економічної ефективності системи, контролювати та координувати впровадження цих заходів.
  • Забезпечити більш економічно ефективний запуск системи освіти з 1 вересня 2026 року.
  • Очолити створення Керівного комітету за участю всіх зацікавлених сторін у секторі освіти.
  • Проаналізувати систему освіти для міської ради щодо пріоритетності діяльності та фінансування в міській раді.
  1. Захист та етична практика
  • Забезпечення відповідності усієї роботи стандартам захисту дітей та ЗСЕН.
  • Сприяння інклюзивній, безпечній та шанобливій взаємодії з дітьми, сім'ями та шкільним персоналом.
  1. Співпраця з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком»
  • Координувати з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» усі закупівельні заходи для міста Кривий Ріг та Криворізького району.
  • Бути в курсі планування закупівель, процесів закупівель, термінів доставки та логістики.
  • Здійснювати відвідування місць закупівель, ремонту та зберігання.
  • Узгодження і ведення графіку і списків учасників заходів

Очікувані результати

  • Зміцнити практику інклюзивної освіти в школах, ІРЦ та громадських службах міста Кривий Ріг.
  • Покращити системи моніторингу та обробки даних, пов’язані з дітьми з інвалідністю та особливими освітніми потребами у місті Кривий Ріг.
  • Підтримати впровадження індивідуальних навчальних планів (ІНП) та інклюзивної педагогіки у місті Кривий Ріг.
  • Координувати діяльність зацікавлених сторін, залучених до надання послуг з освіти, захисту та реабілітації, включаючи сприяння комунікації з модельними школами інклюзивної освіти у місті Кривий Ріг та інших районах Дніпропетровської області.
  • Генерувати докази, звіти та рекомендації щодо покращення політики та практики.
  • Взаємодіяти із Дніпровським офісом делегації Terre des hommes Ukraine

Термін виконання завдання – 10 місяці (з січня до жовтня 2026 року) . 

ІІ. Технічна інформація для подачі:

Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 20 грудня 2025 року, що включає:

  • цінова пропозиція, яка включає резюме, із зазначенням очікуваного рівня оплати;
  • контакти (адреса, телефон, електронна пошта).

Заявка і додаткові документи мають бути надіслані на електронну пошту

– Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням теми листа “Участь у тендері_Кординатор ”.

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.