на закупівлю послуг практичного психолога у Сумській області (м. Суми, Лебединська ТГ, Тростянецька ТГ)

№Грантової угоди з донором # 2024/02/UA/73/01

Всеукраїнський фонд “Крок за кроком” оголошує тендер на залучення експерта/експертки для надання послуг з психологічної підтримки дітей (віком 6-14 років) та дорослих у  м. Суми, Лебединській та Тростянецькій територіальних громадах у межах реалізації грантової угоди № # 2024/02/UA/73/01

І. Деталі щодо функцій роботи  практичного психолога/психологині.
Обов’язки:

  1. Пройти п’ятиденне очне навчання для вивчення і практикування за методиками надання психологічної підтримки дітям 6-14 років та дорослим (березень 2024 року, м. Суми);
  2. Надання послуг у форматі індивідуальних та групових психологічних сесій для дітей та дорослих (охоплення 300 осіб) у  м. Суми, Лебединська ТГ, Тростянецька ТГ за методиками представленими під час тренінгу. Послуги мають надаватись учням закладів загальної середньої освіти, педагогам, батькам учнів. Основне місце надання послуг – заклади загальної середньої освіти та позашкільні заклади.  
  3. Ведення і подання змістовних звітів за визначеною формою
  4. Участь в онлайн робочих сесіях проекту, що найменше двічі на місяць 
    • Терміни надання послуги 7 місяців (орієнтовно березень-вересень 2024 року).

ІІ. Технічна інформація для подачі:
Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 1 березня 2024 року, що включає:

    • резюме;
    • цінова пропозиція (п.2 та п.3);
    • досвід роботи у сфері практичної психології (в тому числі вказавши тривалість такого досвіду у роках);
    • контакти (адреса, телефон, електронна пошта).

Заявка і додаткові документи мають бути надіслані на електронну пошту – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням теми листа “Участь у тендері ”.

Питання чи уточнення, просимо задавати також на цю електронну пошту.

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.