щодо реалізації проєкту «Підтримка відновлення Криворізького району» у його частині «Доступ до освіти та якість освіти для дітей віком 3–17 років. Підтримка для дітей з особливими потребами» який реалізується ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з Люксембурзьким агентством з розвитку та співробітництва (LuxDev), PROMAN за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Великого Герцогства Люксембург.
(Код ДК 021:2015 – 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги)
Запрошуємо комунікаційні та рекламні агенції до участі у тендері на реалізацію другої хвилі інформаційної кампанії «Дивись, як я можу», спрямованої на підвищення обізнаності батьків щодо необхідності моніторингу розвитку дітей, раннього виявлення можливих труднощів, вчасної допомоги та підтримки.
Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції - валютою тендерної пропозиції є гривня.
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Мета кампанії
- посилити акцент на важливості раннього моніторингу розвитку дітей від 0 до 3 років та своєчасної корекції у сенситивний період до 6 років;
- розширити залучення батьків та підвищити їхню обізнаність щодо того, як вчасно ідентифікувати потенційні труднощі у розвитку дитини та звертатися за професійною допомогою;
- доповнити інструменти першої хвилі новими форматами комунікації й інтерактивними рішеннями для батьків дітей від 1 до 3 років.
Aудиторія
- Основна цільова аудиторія: батьки дітей віком від 0 до 6 років, які проживають в місті Кривий Ріг та громадах* району.
*Громади, що входять до Криворізького району: Апостолівська, Вакулівська, Глеюватська, Гречаноподівська, Грушівська, Девладівська, Зеленодольська, Карпівська, Нивотрудівська, Новолатівська, Новопільська, Лозуватська, Софіївська, Широківська.
- Додаткові цільові аудиторії: лікарі педіатри та сімейні лікарі, педагоги садочків і шкіл Кривого Рогу та громадах району, психологи та спеціальні педагоги Кривого Рогу та громадах району.
Завдання
- Масштабування кампанії: реалізація другої хвилі на основі вже розроблених продуктів та матеріалів.
- Розробка та адаптація додаткових форматів: розробка додаткових креативних інструментів для активнішого залучення батьків.
- Допрацювання Telegram-боту для батьків дітей від 1 до 3 років.
- Посилення комунікаційної кампанії:
- PR-активності у регіональних медіа;
- поширення матеріалів у закладах охорони здоров’я та освіти;
- кампанія у соціальних мережах.
Прогнозований старт другої хвилі кампанії – листопад 2025, завершення активної фази через 2 місяці з дати старту.
Ключові показники ефективності за результатами промокампанії:
Охоплення цільових аудиторій:
- Аудиторія у Кривому Розі та громадах району – не менше 30 000 контактів з аудиторією.
Публікації в медіа:
- Медіа Кривого Рогу та Дніпропетровської області – не менше 5 публікацій
Виконавець має надати звіт про надані послуги (про організацію та проведення інформаційної кампанії) (у паперовому та електронному вигляді).
Очікувані результати кампанії
- Зростання рівня обізнаності серед батьків про важливість моніторингу розвитку дітей (щонайменше 20% батьків у регіоні мають дізнатися про продукти кампанії).
- Забезпечення широкого доступу до матеріалів через різні канали – медичні установи, педагоги, онлайн-ресурси.
- Формування позитивної поведінкової установки серед батьків щодо звернення за професійною допомогою у разі виявлення труднощів розвитку.
Документи для участі у тендері надсилайте на адресу
Пакет документів для участі у тендері:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії.
- Ліцензія або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
- Концепція та план другої хвилі кампанії кампанії із деталізацією опису інструментів та каналів комунікації.
- Охоплення аудиторій за результатами кампанії (діджитал та офлайн інструментами).
- Бюджет з урахуванням витрат на продакшн та офлайн і онлайн активності.
- Портфоліо компанії, зокрема у сфері соціальних проєктів
- Відомості про учасника (додаток)
- Форма «Цінова пропозиція»
Критерії оцінювання учасників
Критерій |
Кількість балів |
Портфоліо компанії у сфері соціальних проєктів Наявність від 2 до 5 кейсів у портфоліо – 5-10 балів Наявність щонайменше 1 кейсу у портфоліо та його релевантність темі кампанії – 1-5 балів Нагороди у сфері комунікацій за соціальні проєкти – 1-5 балів |
15 |
Креативна концепція та план кампанії Відповідність концепції інтересам, потребам і уподобанням аудиторії – 1-5 балів Чіткість комунікаційного повідомлення – 1-5 балів Інноваційність і оригінальність – 1-5 балів Відповідність цілям кампанії – 1-5 балів Візуальна складова – 1-5 балів |
25 |
Варіативність каналів комунікації і використання інноваційних технологій Використання інноваційних інструментів та каналів комунікації 1-10 балів Адаптивність каналів комунікації для різних цільових груп – 1-5 балів |
15 |
Охоплення аудиторій Канали комунікації для охоплення аудиторій – 1-10 балів Стратегія збільшення заявлених проєктом охоплення аудиторій – 1-10 балів |
20 |
Кост-ефективність – 1-15 балів Прозорість і обґрунтованість витрат – 1-5 балів Відповідність ринковим стандартам 1-5 балів |
25 |
Всього |
100 |
Відомості про учасника
- Повна назва учасника: _________________________________
- Місцезнаходження: ______________________________________________
- Поштова адреса: ___________________________________________
- Банківські реквізити обслуговуючого банку: ___________________________
- Код ЄДРПОУ: ________________________________________________
- Індивідуальний податковий номер: _________________________________________
- Статус платника податку: ___________________________________________________
- Контактний номер телефону:______________________________
- Е-mail: ________________________________________________________________
- Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ): _____________________________________
- Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ): ___________________
Поданням своєї тендерної пропозиції учасник підтверджує, що він:
− не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.
________________________ |
________________________ |
________________________ |
посада уповноваженої особи Учасника |
підпис та печатка (за наявності) |
прізвище, ініціали |
Форма «Цінова пропозиція»
Ми, (назва ), надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами закупівлі_____________________________згідно з технічними вимогами Замовника торгів.
Вивчивши тендерну документацію і технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції, за цінами вказаними у таблиці:
№ |
Найменування Послуг та деталізація |
Одиниця виміру |
Кіль-кість |
Вартість без ПДВ, грн |
Сума без ПДВ, грн |
|
|||||
|
Послуги з організації та проведення інформаційної кампанії |
Послуга |
1 |
|
|
Всього без ПДВ |
|
Загальна ціна (сума) пропозиції становить – ________грн. без ПДВ:
- Ціна включає у себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
- У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.
- Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою _________________________________________________________