СКАСОВАНО Послуги з організації та проведення інформаційної кампанії 2-га хвиля

щодо реалізації проєкту «Підтримка відновлення Криворізького району» у його частині «Доступ до освіти та якість освіти для дітей віком 3–17 років. Підтримка для дітей з особливими потребами» який реалізується ВФ «Крок за кроком» у партнерстві з Люксембурзьким агентством з розвитку та співробітництва (LuxDev), PROMAN за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Великого Герцогства Люксембург.

(Код ДК 021:2015 – 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги)  

 

Запрошуємо комунікаційні та рекламні агенції до участі у тендері на реалізацію другої хвилі інформаційної кампанії «Дивись, як я можу», спрямованої на підвищення обізнаності батьків щодо необхідності моніторингу розвитку дітей, раннього виявлення можливих труднощів, вчасної допомоги та підтримки.

Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції - валютою тендерної пропозиції є гривня.

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.  У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Мета кампанії

  1. посилити акцент на важливості раннього моніторингу розвитку дітей від 0 до 3 років та своєчасної корекції у сенситивний період до 6 років;
  2. розширити залучення батьків та підвищити їхню обізнаність щодо того, як вчасно ідентифікувати потенційні труднощі у розвитку дитини та звертатися за професійною допомогою;
  3. доповнити інструменти першої хвилі новими форматами комунікації й інтерактивними рішеннями для батьків дітей від 1 до 3 років.

Aудиторія

  1. Основна цільова аудиторія: батьки дітей віком від 0 до 6 років, які проживають в місті Кривий Ріг та громадах* району.

*Громади, що входять до Криворізького району: Апостолівська, Вакулівська, Глеюватська, Гречаноподівська, Грушівська, Девладівська, Зеленодольська, Карпівська, Нивотрудівська, Новолатівська, Новопільська, Лозуватська, Софіївська, Широківська.

 

  1. Додаткові цільові аудиторії: лікарі педіатри та сімейні лікарі, педагоги садочків і шкіл Кривого Рогу та громадах району, психологи та спеціальні педагоги Кривого Рогу та громадах району.

Завдання

  1. Масштабування кампанії: реалізація другої хвилі на основі вже розроблених продуктів та матеріалів.
  2. Розробка та адаптація додаткових форматів: розробка додаткових креативних інструментів для активнішого залучення батьків.
  3. Допрацювання Telegram-боту для батьків дітей від 1 до 3 років.
  4. Посилення комунікаційної кампанії:
  • PR-активності у регіональних медіа;
  • поширення матеріалів у закладах охорони здоров’я та освіти;
  • кампанія у соціальних мережах.

Прогнозований старт другої хвилі кампанії – листопад 2025, завершення активної фази через 2 місяці з дати старту.

Ключові показники ефективності за результатами промокампанії:

Охоплення цільових аудиторій:

  • Аудиторія у Кривому Розі та громадах району – не менше 30 000 контактів з аудиторією.

 Публікації в медіа:

  • Медіа Кривого Рогу та Дніпропетровської області – не менше 5 публікацій

Виконавець має надати  звіт про надані послуги (про організацію та проведення інформаційної кампанії) (у паперовому та електронному вигляді).

Очікувані результати кампанії

  • Зростання рівня обізнаності серед батьків про важливість моніторингу розвитку дітей (щонайменше 20% батьків у регіоні мають дізнатися про продукти кампанії).
  • Забезпечення широкого доступу до матеріалів через різні канали – медичні установи, педагоги, онлайн-ресурси.
  • Формування позитивної поведінкової установки серед батьків щодо звернення за професійною допомогою у разі виявлення труднощів розвитку.

 

Документи для участі у тендері надсилайте на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 12:00  12 жовтня 2025. З темою листа – Участь у тендері інфо компанія

 Пакет документів для участі у тендері:

  1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії.
  2. Ліцензія або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
  3. Концепція та план другої хвилі кампанії кампанії із деталізацією опису інструментів та каналів комунікації.
  4. Охоплення аудиторій за результатами кампанії (діджитал та офлайн інструментами).
  5. Бюджет з урахуванням витрат на продакшн та офлайн і онлайн активності.
  6. Портфоліо компанії, зокрема у сфері соціальних проєктів
  7. Відомості про учасника (додаток)
  8. Форма «Цінова пропозиція»

 Критерії оцінювання учасників

 

Критерій

Кількість балів

Портфоліо компанії у сфері соціальних проєктів

Наявність від 2 до 5 кейсів у портфоліо – 5-10 балів

Наявність щонайменше 1 кейсу у портфоліо та його релевантність темі кампанії – 1-5 балів

Нагороди у сфері комунікацій за соціальні проєкти – 1-5 балів

15

Креативна концепція та план кампанії

Відповідність концепції інтересам, потребам і уподобанням аудиторії – 1-5 балів

Чіткість комунікаційного повідомлення – 1-5 балів

Інноваційність і оригінальність – 1-5 балів

Відповідність цілям кампанії – 1-5 балів

Візуальна складова – 1-5 балів

25

Варіативність каналів комунікації і використання інноваційних технологій

Використання інноваційних інструментів та каналів комунікації 1-10 балів

Адаптивність каналів комунікації  для різних цільових груп – 1-5 балів

15

Охоплення аудиторій

Канали комунікації для охоплення аудиторій – 1-10 балів

Стратегія збільшення заявлених проєктом охоплення аудиторій – 1-10 балів

20

 Кост-ефективність – 1-15 балів

Прозорість і обґрунтованість витрат – 1-5 балів

Відповідність ринковим стандартам 1-5 балів

25

Всього

100

 

 

 

 

Відомості про учасника

 

 

  1. Повна назва учасника: _________________________________
  2. Місцезнаходження: ______________________________________________
  3. Поштова адреса: ___________________________________________
  4. Банківські реквізити обслуговуючого банку: ___________________________
  5. Код ЄДРПОУ: ________________________________________________
  6. Індивідуальний податковий номер: _________________________________________
  7. Статус платника податку: ___________________________________________________
  8. Контактний номер телефону:______________________________
  9. Е-mail: ________________________________________________________________
  10. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ): _____________________________________
  11. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ): ___________________

              

Поданням своєї тендерної пропозиції учасник підтверджує, що він:

−           не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.

 

 

________________________

________________________

________________________

посада уповноваженої особи Учасника

підпис та печатка (за наявності)

прізвище, ініціали

 

 

 

 

 

 

Форма «Цінова пропозиція»

Ми, (назва ), надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами закупівлі_____________________________згідно з технічними вимогами Замовника торгів.

Вивчивши тендерну документацію і технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції, за цінами вказаними у таблиці:

Найменування Послуг та деталізація

Одиниця виміру

Кіль-кість

Вартість без ПДВ, грн

Сума без ПДВ, грн

 

 

Послуги з організації та проведення інформаційної кампанії

Послуга

1

 

 

Всього без ПДВ

 

  Загальна ціна (сума) пропозиції становить – ________грн. без ПДВ:           

  1. Ціна включає у себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
  2. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.
  3. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою _________________________________________________________

 

 

 

 

 

Місія Всеукраїнського фонду "Крок за кроком":

  • сприяння втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій;
  • ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях;
  • залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.