Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Навчальний візит до м. Одеса
2 та 3 липня в рамках заходів з обміну досвідом країн-членів ISSA українська мережа REYN-Україна проводила навчальний візит до м. Одеса. Ромські діти продовжують залишатися найбільш незахищеною групою серед вразливих груп дітей в Україні. Вони не мають рівного та недискримінаційного доступу до освітніх, культурних, соціальних та медичних послуг у порівнянні з іншими дітьми. Це особливо критично, враховуючи, що ранні роки є вирішальним періодом у розвитку дитини. У країнах з висок...
05.07.2018
Читати повністю
Презентація досвіду ОНЗ "Романівська гімназія" Житомирської області
Раді представити вам презентацію досвіду ОНЗ "Романівська гімназія" Житомирської області у проекті "Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів". ...
04.07.2018
Читати повністю
Досвід у проекті Іллінівської спеціалізованої школи Донецької області
Своїм досвідом у проекті "Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів" поділилась Іллінівська спеціалізована школа Донецької області. ...
03.07.2018
Читати повністю
Презентація досвіду Павлоградської ЗОШ №9
Раді представити вам презентацію досвіду Павлоградської ЗОШ №9 у проекті "Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових освітніх стандартів" ...
02.07.2018
Читати повністю
"Які ресурси можна використати, щоб підвищити компетентність педагогів у громадянській освіті?"
Відповідь на питання: "Які ресурси можна використати, щоб підвищити компетентність педагогів у громадянській освіті? " дала Світлана Волтарніст, вчитель початкових класів ОНЗ "Романівська гімназія". ...
01.07.2018
Читати повністю
Як змотивувати вчителя до змін?
Як змотивувати вчителя до змін в освіті розкаже Олена Драгокупел, заступник директора ОНЗ "Романівська гімназія". ...
30.06.2018
Читати повністю
Дієві форми, методи та прийоми в роботі педагога
Про дієві форми, методи та прийоми в роботі педагога розкаже Олена Гулько, вчитель початкових класів СЗШ №25 Вінницької міської ради. ...
29.06.2018
Читати повністю
Якими компетентностями має володіти вчитель для викладання громадянської освіти у школі?
Якими компетентностями має володіти вчитель для викладання громадянської освіти у школі розкаже Наталія Грень, вчитель початкових класів Жовківської ЗОШ №3. ...
28.06.2018
Читати повністю
Підтримка працівників дошкільної освіти на державному рівні: дошкільна освіта в Україні
Усе більша кількість серйозних доказів впливу дошкільної освіти на розвиток дітей відповідного віку стимулює зусилля з покращення доступу до дошкільної освіти, але в аспекті забезпечення її якості і досі існують проблеми. Хоча досвід показує, що саме кадри є одним із найважливіших факторів впливу на якість послуг закладів, це питання відносно мало досліджене. Завдяки комплексному проекту для підтримки та розширення спроможності тих, хто працює безпосередньо з дітьми раннього віку, Міжнародна а...
27.06.2018
Читати повністю
Які стереотипи перешкоджають просуванню громадянської освіти?
Дізнайтесь які стереотипи перешкоджають просуванню громадянської освіти! Про це розкаже Наталія Спіжук, вчитель початкових класів Луцької гімназії №4 ім. М. Левицького у нашому відео. ...
27.06.2018
Читати повністю
  2    3    4    5    6    7   8   9    10    11    12    13    14  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: