Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Проект «Студія розвитку культурно-освітнього потенціалу громади «Кроки назустріч»
Проект «Студія розвитку культурно-освітнього потенціалу громади «Кроки назустріч» у Мереф’янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради Харківської області У ході реалізації проектув Мереф’янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 6 Харківської районної ради Харківської області було створено Студію розвитку культурно-освітнього потенціалу громади «Кроки назустріч», яка надасть можливість проводити психологічні ко...
08.10.2016
Читати повністю
Проект «Шкільне мобільне Антикафе. Змістовне дозвілля – кожному члену громади»
Проект «Шкільне мобільне Антикафе.Змістовне дозвілля – кожному члену громади» Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 Бердянської міської ради Запорізької області Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 Бердянської міської ради Запорізької областіорганізувала діяльність Шкільного мобільного Антикафе, завдяки функціонуванню якого планується розширити систему суспільних відносин і зв’язків, у які включені члени громади, задовольнити їхню соціальну активність, забезпечити ...
08.10.2016
Читати повністю
Громадсько-активна школа – важлива ланка в умовах децентралізації
Природно, що утвердження в Україні демократичного громадянського суспільства, розвиток правової держави передбачає докорінні зміни в управлінні навчальним закладом, який має стати відкритим, толерантним, здатним забезпечити становлення громадянина-патріота, освітньо-культурні потреби громади. Важливою особливістю громадсько активних шкіл (ГАШ) є те, що вони відкриті та сприйнятливі до змін. В основі навчально-виховних методів таких навчальних закладів лежать демократичні цінності. Педагоги докл...
07.10.2016
Читати повністю
Проект «Медіаграмотність – ключ до пізнання світу та шлях до порозуміння»
Проект «Медіаграмотність – ключ до пізнання світу та шлях до порозуміння» Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Запорізької міської ради Запорізької області В умовах військово-політичного конфлікту на Донбасі і вкрай складної соціокультурної ситуації та інформаційної війни у районах, що межують із зоною конфлікту, таким районом є і Запорізька область, постала необхідність навчати місцеву громаду та внутрішньо переміщених осіб основам медіаграмотності, сучасним...
07.10.2016
Читати повністю
За результатами альтернативного звіту з питань виконання Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю в Україні, Комітет ООН розробив рекомендації щодо виконання статті 24
За результатами альтернативного звіту з питань виконання Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю в Україні, Комітет ООН розробив рекомендації щодо виконання статті 24 "Освіта"...
06.10.2016
Читати повністю
З Днем вчителя!
Дорогі вчителі! Вітаємо Вас з вашим професійним святом! Нехай Вам завжди всміхається доля, дарує Вам міцне здоров’я та довголіття. Бажаємо Вам відчуття повноти і неповторності життя, здоров’я, невичерпних творчих сил, натхнення, щастя і довгої людської пам’яті....
30.09.2016
Читати повністю
Удосконалюємо шкільну документацію асистента вчителя для ЗНЗ закладів з інклюзивною формою навчання
15 вересня 2016 року відбулося чергове засідання робочої групи з розроблення макету журналу планування та обліку роботи асистента вчителя, як окремого зразка обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивною формою навчання. Під час засідання робочої групи фахівці обговорили проект макету журналу планування та обліку роботи асистента вчителя із внесеними пропозиціями, напрацьованими робочою групою. Було технічно обробленно макет журналу, який буде ...
20.09.2016
Читати повністю
26 вересня 2016 року відбудеться круглий стіл “Виконання рекомендацій Комітету ООН з прав людей з інвалідністю щодо статті 24 Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю”
26 вересня 2016 року ВГО «Національна Асамблея людей з інвалідністю України» у партнерстві з ВФ «Крок за кроком» проводить круглий стіл «Виконання рекомендацій Комітету ООН з прав людей з інвалідністю щодо статті 24 Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю». Мета заходу: обговорити практичні питання впровадження інклюзивного навчання, в тому числі в «опорних» школах та виконання рекомендацій Комітету ООН з прав людей з інвалідніс...
15.09.2016
Читати повністю
6 стипендій на поїздку в Іспанію для отримання досвіду в інклюзивній оствіті!
Форма для подачі заявки для участі у поїздці в Іспанію для отримання досвіду в інклюзивній освіті доступна! Не зволікайте і надсилайте свої проекти на розгляд!  Версія Word: https://drive.google.com/open… Версія PDF: https://drive.google.com/open… Заповнені форми приймаються до 30 вересня 2016 рокуна email info@velvet-hearts.com та tanu99ucraina@gmail.com. ...
08.09.2016
Читати повністю
Верховна Рада прийняла важливі зміни до законодавства щодо прав людей з інвалідністю
07 вересня 2016 року ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ прийняла закон, яким вносяться зміни до Закону України „Про ратифікацію Конвенції про права інвалідів та Факультативного протоколу до неї”. Зокрема пропонується слова „інвалід” і „інваліди” у всіх відмінках замінити словами „особа з інвалідністю” та „особи з інвалідністю” у всіх відмінках. Поіменне голосування про проект Закону про внесення зміни до Закону України “Про ратифікацію...
08.09.2016
Читати повністю
  2    3    4    5    6    7   8   9    10    11    12    13    14  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: