Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Вебінар проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні»
Відбувся перший вебінар  проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні», який представляє результати національного  дослідження «Перспективні форми дошкільної освіти в контексті дружності до дитини та ефективності використання бюджетних коштів в Україні». Також відеозапис вебінару можна переглянути на сайті онлайн-платформи "Центр Знань" та на каналі в YouTube, або завантажити....
18.12.2019
Читати повністю
Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні розпочинає серію вебінарів в рамках проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні».
Перший вебінар серії вже 13 грудня о 13.00   Тема першого вебінару: «Перспективні форми дошкільної освіти в контексті дружності до дитини та ефективності використання бюджетних коштів в Україні».   Зареєструватись для участі можна за посиланням   https://docs.google.com/forms/d/1UiRRvZGCy_Suv9S8pI_mJhEm4nBiHFvE-DGe_kNc1XI/viewform?edit_requested=true...
10.12.2019
Читати повністю
Навчально-методичні матеріали, які допомагають формувати громадянські компетентності учнів дру­гого класу, розроблено за проблемно-тематичним підходом.
Тема «Вартість і цінність». Під час роботи над інтегрованою темою учні дізнаються, що таке цінність, чому і яка праця є цінною, чому є цінним те, що люди створюють разом, що впливає на якість виконання того чи іншого завдання, навіщо потрібні мрії, у чому їх цінність і що допомагає людині здійснювати свої мрії. Важливо, щоб діти не тільки зрозуміли, навіщо людям трудитися, що від власного ставлення до праці залежить успіх і добробут людини, а й могли навести приклади із реального жит...
03.12.2019
Читати повністю
Навчально-методичні матеріали, які допомагають формувати громадянські компетентності учнів дру­гого класу, розроблено за проблемно-тематичним підходом.
Тема «Спільнота» розкриває сутність проблем шкільної спільноти, прав у школі, обов’яз­ків учнів перед шкільною громадою, вироблення правил співпраці у класі, формування цінностей, якими люди об’єднані в суспільстві. Матеріали орієнтовані на формування в учня/учениці власної ідентичності й готовності до змін через вироблення поваги до інших, толерантного ставлення до куль­турного різноманіття та розбіжності суджень, набуття досвіду взаємодії і співпраці через ...
02.12.2019
Читати повністю
Навчально-методичний посібник «Супервізія: професійна підтримка і професійний розвиток педагогів»
Сьогодні в Україні набуває розвитку процес супервізії як процес професійної підтримки та професійного розвитку з поєднанням оцінювання роботи вчителя в умовах концепції Новоїукраїнської школи. Саме цей процес може стати підготовчим для тих вчителів, які заявили про своє бажання взяти участь у процесі сертифікації.На допомогу педагогам переставляємо навчально-методичний посібник «Супервізія: професійна підтримка і професійний розвиток педагогів» Завантажити...
18.09.2019
Читати повністю
Звіт за результатами дослідження «Критерії якості дошкільної освіти»
Представляємо результати національного дослідження критеріїв якості дошкільної освіти, яке проводилося протягом січня—березня 2019 року в рамках міжнародного проекту «Міжнародні критерії якості дошкільних освітніх програм». Дослідження здійснювалося за сприяння Міністерства освіти і науки України та Представництва ЮНІСЕФ в Україні зусиллями Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» спільно з Київським міжнародним інститутом соціології та ВГО «Асоціація працівни...
17.09.2019
Читати повністю
Навчальний посібник «Інклюзивна освіта»
12 липня вийшов друком навчальний посібник «Інклюзивна освіта» авторства Марини Порошенко. Електронна версія розміщена на сайті Фонду Порошенка - http://poroshenko.com/data/group/21/site2-bff4eba3e5.pdf Видання призначене для забезпечення викладання навчального курсу «Інклюзивна освіта» у закладах вищої педагогічної освіти, а також для організації післядипломної педагогічної освіти вчителів, керівників шкіл, методистів. Він також буде корисним викладачам вищих непед...
19.07.2019
Читати повністю
«Інклюзивна освіта». Презентація навчального посібника
«Інклюзивна освіта». Презентація навчального посібника - https://www.youtube.com/watch?v=eIlwgoK46z0 Організатор: Міністерство освіти і науки України. Учасники: Павло Хобзей – перший заступник міністра освіти і науки України; Марина Порошенко – голова Фонду Порошенка; Наталія Софій – завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, директор Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»; Григорій Ба...
17.07.2019
Читати повністю
Сертифікація вчителів початкової школи: процедура реєстрації
Щоб успішно зареєструватися для участі в пілотній сертифікації педагогічних працівників, потрібно виконати низку послідовних дій. Ознайомитися з Положенням про сертифікацію педагогічних працівників (далі — Положення). Підготувати необхідну інформацію та документи: Створити до початку реєстрації веб-папку на одному з файлообмінників, до якої до 1 липня необхідно завантажити матеріали е-портфоліо учасника сертифікації; зберегти адресу (посилання) папки і заз...
21.01.2019
Читати повністю
Розпочалася реєстрація на добровільну сертифікацію вчителів: зареєструватися можна до 01 лютого включно
Сьогодні, 15 січня 2019 року, відкривається реєстрація для участі в пілотному проекті сертифікації педагогічних працівників. Зареєструватися можна буде з 15.00 на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.  «Участь у сертифікації є виключно добровільною – це одна з її головних засад. Цього року ми проводимо апробацію механізмів проведення сертифікації, тож у пілотному проекті зможуть взяти участь до 1 000 вчителів початкових класів. Щоб долучитися до пілоту мо...
18.01.2019
Читати повністю
  1    2    3   4   5    6    7    8    9    10    11    12    13  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: