Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Європейська система якості освіти: дослідження і практика
Спікер: Наталія Софій,перший заступник директора Українського інституту розвитку освіти, канд. пед. наук. Представлено основі показники якості освіти, такі як доступність, інклюзивність, підтримка педагогічних кадрів, освітня програму, моніторинг та оцінка. Вебінар проведено в межах проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні», здійсненого за підтримки ЮНІСЕФ в Україні Запис та трансляція вебінару за сприяння онлайн-платформи "Центр Знань"...
17.04.2020
Читати повністю
Як розказати дитині про COVID-19
Книжка «Як розказати дитині про COVID-19». Іспанська художниця намалювала книгу, поєднавши цікаву та актуальну інформацію, яка буде зрозуміла дітям http://medialiteracy.org.ua/ispanska-hudozhnytsya-namalyuva…...
15.04.2020
Читати повністю
Мій герой – це ти
«Мій герой – це ти» – це книга, написана для дітей зі всього світу, які зазнали впливу пандемії COVID-19. Цю книгу було створено в межах проекту Референтною групою Міжвідомчого постійного комітету з психічного здоров’я та психосоціальної підтримки в умовах надзвичайної ситуації (РГ МПК із ПЗПСП). Проект впроваджувався за підтримки міжнародних, регіональних та національних експертів з організацій-учасниць РГ МПК із ПЗПСП, а також батьків, піклувальників, ...
14.04.2020
Читати повністю
Публікації Фонду Бернарда ван Лера в журналі "Early Childhood Matters"
Представляємо вашій увазі статті опубліковані Фондом Бернарда ван Лера,  в журналі "Early Childhood Matters" 2019 році.  Журнал висвітлює нові ініціативи в сфері раннього дитинства інформуючи і надихаючи читачів ідеями зі всього світу. В ньому представлена різнопланова інформація від результатів прикладних досліджень й реалізацій освітніх політик до прикладів з щоденної практики педагогів, батьків, громади. Право на переклад і розміщення матеріалів на сайті ВФ Крок за кроком надано Мі...
14.01.2020
Читати повністю
Вебінар проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні»
Відбувся перший вебінар  проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні», який представляє результати національного  дослідження «Перспективні форми дошкільної освіти в контексті дружності до дитини та ефективності використання бюджетних коштів в Україні». Також відеозапис вебінару можна переглянути на сайті онлайн-платформи "Центр Знань" та на каналі в YouTube, або завантажити....
18.12.2019
Читати повністю
Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні розпочинає серію вебінарів в рамках проєкту «Підвищення якості дошкільної освіти в Україні».
Перший вебінар серії вже 13 грудня о 13.00   Тема першого вебінару: «Перспективні форми дошкільної освіти в контексті дружності до дитини та ефективності використання бюджетних коштів в Україні».   Зареєструватись для участі можна за посиланням   https://docs.google.com/forms/d/1UiRRvZGCy_Suv9S8pI_mJhEm4nBiHFvE-DGe_kNc1XI/viewform?edit_requested=true...
10.12.2019
Читати повністю
Навчально-методичні матеріали, які допомагають формувати громадянські компетентності учнів дру­гого класу, розроблено за проблемно-тематичним підходом.
Тема «Вартість і цінність». Під час роботи над інтегрованою темою учні дізнаються, що таке цінність, чому і яка праця є цінною, чому є цінним те, що люди створюють разом, що впливає на якість виконання того чи іншого завдання, навіщо потрібні мрії, у чому їх цінність і що допомагає людині здійснювати свої мрії. Важливо, щоб діти не тільки зрозуміли, навіщо людям трудитися, що від власного ставлення до праці залежить успіх і добробут людини, а й могли навести приклади із реального жит...
03.12.2019
Читати повністю
Навчально-методичні матеріали, які допомагають формувати громадянські компетентності учнів дру­гого класу, розроблено за проблемно-тематичним підходом.
Тема «Спільнота» розкриває сутність проблем шкільної спільноти, прав у школі, обов’яз­ків учнів перед шкільною громадою, вироблення правил співпраці у класі, формування цінностей, якими люди об’єднані в суспільстві. Матеріали орієнтовані на формування в учня/учениці власної ідентичності й готовності до змін через вироблення поваги до інших, толерантного ставлення до куль­турного різноманіття та розбіжності суджень, набуття досвіду взаємодії і співпраці через ...
02.12.2019
Читати повністю
Навчально-методичний посібник «Супервізія: професійна підтримка і професійний розвиток педагогів»
Сьогодні в Україні набуває розвитку процес супервізії як процес професійної підтримки та професійного розвитку з поєднанням оцінювання роботи вчителя в умовах концепції Новоїукраїнської школи. Саме цей процес може стати підготовчим для тих вчителів, які заявили про своє бажання взяти участь у процесі сертифікації.На допомогу педагогам переставляємо навчально-методичний посібник «Супервізія: професійна підтримка і професійний розвиток педагогів» Завантажити...
18.09.2019
Читати повністю
Звіт за результатами дослідження «Критерії якості дошкільної освіти»
Представляємо результати національного дослідження критеріїв якості дошкільної освіти, яке проводилося протягом січня—березня 2019 року в рамках міжнародного проекту «Міжнародні критерії якості дошкільних освітніх програм». Дослідження здійснювалося за сприяння Міністерства освіти і науки України та Представництва ЮНІСЕФ в Україні зусиллями Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» спільно з Київським міжнародним інститутом соціології та ВГО «Асоціація працівни...
17.09.2019
Читати повністю
  1    2   3   4    5    6    7    8    9    10    11    12    13  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: