Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Представляемо Державний рамковий план (Стандарт дошкільної освіти) Норвегії
Дитячі садки мають сприяти поглибленню і збереженню демократії, цінуванню багатоманітності, виявленню поваги до інших, рівності, сталому розвитку, формуванню необхідних життєвих навичок та зміцненню здоров’я дітей. Читати повністю...
11.02.2021
Читати повністю
Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст: результати дослідження
Публікація містить огляд результатів дослідження міжнародної та вітчизняної практики асистентів педагогів (асистентів вчителів / асистентів вихователів) їхньої ролі в навчальному процесі, компетентностей, особливостей професії. Читати повністю   ...
26.01.2021
Читати повністю
Програма підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»
Європейський Центр Вергеланда у межах Програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа» започатковує компонент проєкту: Підтримка реформи дошкільної освіти в Україні. Більше інформації про проект на сайті, а також на ФБ Фонду....
31.08.2020
Читати повністю
Готуємось відвідувати дитячий садок
Шановні батьки, у багатьох з вас є запитання щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти під час адаптивного карантину. Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, спільно з Українським інститутом розвитку освіти та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», організовують серію вебінарів у форматі відповідей на ваші запитання.   Для більш продуктивної організації вебінарів просимо вас надіслати ваші запитання заповнивши форму за посиланням. Збір запитань буде ...
29.07.2020
Читати повністю
Працівники дошкільної освіти в часи COVID-19
Працівники дошкільної освіти опинилися в епіцентрі цієї складної ситуації, що її зумовила пандемія COVID-19. Відсутність гарантій зайнятості, брак фінансової підтримки, відсутність інфраструктури для дистанційної взаємодії – це лише деякі з важливих проблем, з якими стикаються наші співробітники у ці непрості часи. Водночас саме вони знають, наскільки важливо забезпечувати безпеку, повноцінне харчування, якісну взаємодію та досвід, безперервність та підтримку навчання і розвитку дошкільнят...
23.07.2020
Читати повністю
П’ять пріоритетів захисту, підтримки та зміцнення працівників дошкільної освіти
Окрім безпрецедентного впливу на дітей молодшого віку та їхні сім’ї, пандемія COVID-матиме тривалі наслідки для їхнього здоров’я, харчування, безпеки та можливостей для навчання. За оцінками ЮНІСЕФ, внаслідок цьогорічної кризи від 42 до 66 мільйонів дітей у світі можуть опинитися за межею крайньої бідності, тим самим збільшивши 386-мільйонний контингент дітей, які жили в бідності у 2019 році. Пом’якшити ризики пандемії та забезпечити турботливий догляд за цими дітьми сьогодні...
22.07.2020
Читати повністю
Освітня практика під час пандемії COVID-19
Короткий огляд заходів, що їх вжили уряди Бельгії, Італії та Литві, а також ділимось кількома багатообіцяючими освітніми практиками, що виникли під час пандемії та реалізовані проектом EDUCAS (Бельгія, Італія, Литва). Читати повністю  ...
12.07.2020
Читати повністю
Змішане навчання – це на сьогодні вершина освіти
Ґерда Сула, директорка «Крок за кроком» в Албанії, розповідає, як у відповідь на поточну кризу можна організувати підтримку практикуючим педагогам – від вирішення технічних питань, наприклад, специфіки переходу на онлайн-викладання, до емоційних та соціальних аспектів, як-от подолання стресу та тривоги в непевні часи. Із відкриттям шкіл розпочнеться нова фаза, яка принесе чимало позитивних уроків, наприклад, таких, що призведуть до поширення більш «змішаної» системи...
12.07.2020
Читати повністю
Підтримка найуразливіших дітей та їхніх родин – Високий пріоритет порядку денного негайного реагування на кризу COVID-19 Італія, Німеччина, Бельгія та Україна.
Пандемія COVID-19 та заходи, що вживаються для її пом'якшення, створили додаткові виклики для вразливих сімей та дітей, оскільки вторинні загрози, такі як загрози здоров’ю, обмежений доступ до гуманітарної підтримки, стигма і маргіналізація, є більш помітними серед вразливих груп. Вплив COVID-19 на самопочуття сімей та дітей, може бути більш руйнівним, ніж сама хвороба. Читати повністю  ...
12.07.2020
Читати повністю
Подорож однією книгою 1 частина (відео)
...
02.06.2020
Читати повністю
  1   2   3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: