Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Постанова Кабінету Міністрів України №88 від 21 лютого 2018 року « Про деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році»
З метою забезпечення закупівлі сучасних (міжнародного рівня) методик для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами та навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів використанню цих методик (обробці та інтерпретації результатів для надання висновків, аналізу результатів тестування) у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству освіти і науки на 2018 рік у загальному фонді державного бюджету, здійснено перерозподіл деяких видат...
01.03.2018
Читати повністю
Результати конкурсу на участь у проекті «Просування громадянської освіти в початковій школі в контексті нових державних стандартів»
Відбіркова комісія розглянула 72 заявки, поданих на конкурс. У результаті конкурсного відбору затверджено 10 заявок на участь у Проекті. Відтак 10 загальноосвітніх навчальних закладів отримають можливість першими використати у своїй роботі навчально-методичні матеріали для педагогів, батьків та учнів перших класів з формування громадянської компетентності, які розширюють види діяльності, заплановані в Модельних навчальних програмах для першого класу, як ресурс з конструювання осві...
28.02.2018
Читати повністю
КОЛЕГІЯ МОН ЗАТВЕРДИЛА ТИПОВІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Колегія Міністерства освіти і науки України затвердила типові освітні програми для початкової школи, за якими навчатимуться учні 1-2 класів. Вони стануть базою для розробки підручників, за якими вчитимуться учні початкової школи. “Загалом Міносвіти було розглянуто 2 типові освітні програми. Під час громадського обговорення цих програм до МОН надійшло близько 400 пропозицій від педагогів, науковців, батьків та громадських активістів. Їхні зауваження були ретельно опрацьовані та, за мож...
24.02.2018
Читати повністю
УРЯД ПРИЙНЯВ ДЕРЖСТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ, ЩО ВИЗНАЧАЄ, ЧОМУ НАВЧАТИМУТЬ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ З 1 ВЕРЕСНЯ 2018 РОКУ
Затверджено Державний стандарт початкової освіти, за яким навчатимуться першокласники з 1 вересня 2018 року. Відповідне рішення було прийнято на засіданні КМУ сьогодні, 21 лютого 2018 року. «Саме в цьому документі закладено ключові елементи – вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувачів освіти – що визначають зміст освіти в початковій школі. Саме тут закладено, що саме дитина має знати, вміти, розуміти після завершення чотирьох перших класів&...
23.02.2018
Читати повністю
Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096
Уряд ухвалив рішення щодо встановлення доплати вчителям підготовчих класів за класне керівництво, перевірку зошитів та письмових робіт, педагогічним працівникам та помічникам вихователів за роботу в інклюзивних класах (групах). Зокрема, за класне керівництво у підготовчих класах закладів загальної середньої освіти — 20 відсотків; перевірку зошитів у підготовчих класах закладів загальної середньої освіти — 15 відсотків; роботу в інклюзивних класах (групах) у закладах дошкільної...
17.02.2018
Читати повністю
Здоровий розвиток ромських дітей у національних стратегіях інтеграції ромів для майбутньої політики щодо ромів ЄС
08 лютого 2018 року у м. Брюссель (Бельгія) відбувся круглий стіл «Здоровий розвиток ромських дітей у національних стратегіях інтеграції ромів для майбутньої політики щодо ромів ЄС». Захід організований EPHA (https://epha.org/roma-health/), ISSA/REYN (www.reyn.eu), Eurochild (www.eurochild.org), REF (www.romaeducationfund.org). У заході взяли участь близько 60 учасників із європейських країн, серед яких було представлено мережу REYN-Україна. Метою круглого столу було об’єднан...
16.02.2018
Читати повністю
Анотований звіт. Українські вчителі та навчальне середовище.
Завантажити звіт...
09.02.2018
Читати повністю
Конкурс для 100 експериментальних шкіл проекту «Нова українська школа» на участь у проекті «Просування громадянської освіти у початковій школі в контексті нових освітніх стандартів»
Шановні колеги! Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» запрошує Вас долучитися до пілотування навчально-методичних матеріалів для педагогів, батьків та учнів перших класів з формування громадянської компетентності, що є однією з базових компетентностей, передбачених Законом України «Про освіту» та Концепцією Нової української школи. Навчально-методичні матеріали для педагогів, батьків та учнів перших класів з формування громадянської компетентності є матеріалами, ...
07.02.2018
Читати повністю
У МОН написали лист-роз’яснення про онлайн-курс для вчителів початкової школи (ДОКУМЕНТ)
Міністерство освіти і науки написало лист-роз’яснення щодо обов’язкового дистанційного курсу для вчителів Нової української школи. Його надіслали в обласні Інститути післядипломної пелагогічної освіти, департаменти, а також управління освіти обласних і Київської міської державної адміністрації. Цю інформацію мають передати керівникам шкіл. У листі зазначено, що проходження онлайн-курсу є одним із обов’язкових етапів перепідготовки вчителів початкової школи, які...
05.02.2018
Читати повністю
МОН винесло на обговорення проект постанови про інклюзивні групи у садочках
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проект постанови про порядок діяльності інклюзивних груп у садочках. Про це МОН повідомило на своєму сайті. “Цей порядок визначає вимоги до організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування та форми власності з метою забезпечення реалізації права дитини дошкільного віку у тому числі з особливими освітніми потребами та з інвалідністю, на освіту, задоволення її освітніх ...
04.02.2018
Читати повністю
  1   2   3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: