Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Громадсько-активна школа
«Кожна школа прямує своїм шляхом розвитку, адже, кожна школа – органічна структура, яку творить ентузіазм персоналу, бачення лідерської команди і потреби місцевої громади» - Любов Плахотіна, заступник директора з виховної роботи Перещепинської СЗШ №1 Новомосковського району Дніпропетровської області . ГАШ.pdf...
26.08.2016
Читати повністю
Лист МОН України від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»
Завантажити...
20.08.2016
Читати повністю
Лист МОН України від 29.06.2016 № 1/9-332
Лист МОН України від 29.06.2016 № 1/9-332 “Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році”. Завантажити...
15.08.2016
Читати повністю
Фахівці працюють над запровадженням єдиної форми шкільної документації асистента вчителя
Питання єдиної форми шкільної документації асистента вчителя обговорили фахівці під час робочої наради, присвяченої питанням функціонування інклюзивних класів, 28 липня 2016 року в Міністерстві освіти і науки України. Робочою групою було розглянуто питання запровадження документації для інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. У обговоренні взяли участь головний спеціаліст відділу освіти дітей з особливими потребами Міністерства освіти і науки Валентина Клемюк, начальник ...
09.08.2016
Читати повністю
Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»
Завантажити...
04.08.2016
Читати повністю
Вісник «Освіта ромських дітей» (липень, 2016 року)
Вісник «Освіта ромських дітей» (липень, 2016 року)...
02.08.2016
Читати повністю
Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016р. №1/9-364 про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 навчальному році
Завантажити...
15.07.2016
Читати повністю
Асистент вихователя у дошкільних навчальних закладах та інші зміни у штатних нормативах
Внесені зміни до Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 20.05.2016 № 544, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07 червня 2016 р.  за № 821/28951, і набудуть чинності з дня їх офіційного опублікування 29 червня 2016 року в Офіційному віснику України № 48. Зазначеними змінами до Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів надається право керівникам у разі виробничої необхідност...
21.06.2016
Читати повністю
Розбудова громадсько-активної школи: реалізація проекту Розсошенської гімназії Полтавського району
24 травня 2016 року кафедрою менеджменту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського за підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» організовано й проведено круглий стіл«Розбудова громадсько-активної школи: кроки до успіху» на базі Розсошенської гімназії Полтавської районної ради для громадсько-активних шкіл Полтавського та Миргородського районів Полтавської області в рамках проекту «Розвиток гро...
26.05.2016
Читати повністю
Індекс інклюзії як механізм моніторингу інклюзивного навчального закладу
«Неможливо створити стійку інклюзію для окремих дітей, якщо немає інклюзії для всіх, та системи, яка буде реагувати на потреби всіх: дітей, вчителів, батьків, технічних працівників». Про це наголосила Найда Юлія Михайлівна, координатор проектів Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» під час проведення секції «Індекс інклюзії як механізм моніторингу інклюзивного навчального закладу», що відбулася 23 травня 2016 року в рамках спеціалізованого тренінгу для праців...
25.05.2016
Читати повністю
  7    8    9    10    11    12   13   14    15    16    17    18    19  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: