Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
З 1 квітня 2016 року набирає чинності Наказ Міністерства освіти і науки України №8 від 12 січня 2016 року зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03 лютого 2016 року за №184/28314 «Про затвердження  Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах». МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ № 8 від 12 січня 2016 року Зареєстрованов Міністерстві юстиції України03 лютого 2016 р. за № 184/28314 Про затвердження Положення проінди...
04.04.2016
Читати повністю
Вісник «Освіта ромських дітей» (березень, 2016 року)
Вісник «Освіта ромських дітей» (березень, 2016 року)...
23.03.2016
Читати повністю
МОН приділяє значну увагу питанню забезпечення освітніх потреб національних меншин в Україні
10 березня 2016 року у Комітеті Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин відбувся круглий стіл на тему «Посилення інституційного механізму, що регулює міжетнічні відносини в Україні в умовах децентралізації». У заході взяли участь голова Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин Григорій Немиря, Верховний Комісар ОБСЄ у справах національних меншин Астрід Торс, директор депар...
19.03.2016
Читати повністю
Індивідуальна програма розвитку
У методичних матеріалах представлено відповіді на ключові запитання, які найчастіше ставлять педагоги, фахівці й батьки при складанні та реалізації індивідуальної програми розвитку, описано різні види команд, які надають підтримку дітям з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього простору. Завантажити файл...
18.03.2016
Читати повністю
Міжнародні документи зі сфери інклюзивної освіти
У методичному посібнику представлено опис основних міжнародних документів, які є підґрунтям розвитку інклюзивної освіти. Матеріали адресовано батькам, педагогам, учням закладів освіти, пересічним громадянам, усім тим, хто опікується питаннями освіти дітей з особливими потребами. Завантажити файл...
17.03.2016
Читати повністю
Універсальний дизайн в освіті
Універсальний дизайн в освіті: посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 76 с. Посібник «Універсальний дизайн в освіті» розкриває значення принципів універсального дизайну, пов’язуючи їх з ефективними навчальними стратегіями; наводить приклади використання концепції розумного пристосування та допоміжних технологій у роботі з різними дітьми, якімають додаткові потреби в навчанні. Посібник стане ко...
16.03.2016
Читати повністю
Спільне викладання в інклюзивному класі
Спільне викладання в інклюзивному класі: метод. матеріали. /Укладач – Софій Н. З., – К.:ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 70 с. Запропоновані методичні матеріали – це конкретні практичні поради та рекомендації вчителям про спільне викладання в інклюзивному класі: з чого варто починати, як розподілити обов’язки зі своїм партнером, як спільно працювати над розробкою індивідуальної програми розвитку дитини, як проводити моніторинг про...
15.03.2016
Читати повністю
Проведення фокус груп для інформування широкої громадськості про рекомендації ООН щодо виконання Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема Статті 24 «Освіта»
Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» спільно з Всеукраїнським громадським об’єднанням «Національна Асамблея інвалідів України» реалізує проект «Створення безпечного інклюзивного середовища у навчальних закладах і громадах» за фінансової підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта (США) і Фонду «Інститут відкритого суспільства» (Велика Британія). Однією з цілей проекту є поширення інформації серед освітян та громадськості щодо Конвенції ООН про пра...
12.03.2016
Читати повністю
Робоча зустріч з підготовки до проведення фокус-груп
10 березня 2016 року в м. Києві відбулася робоча зустріч в рамках впровадження проекту «Створення безпечного інклюзивного середовища в навчальних закладах і громадах». Під час проведення робочої групи були обговорені питання організації фокус-груп (терміни проведення, збір даних). Метою проведення фокус-груп є інформування широкої громадськості про рекомендації ООН щодо виконання Конвенції ООН та збору оновлених даних під для подальшого використання при написанні альтернативного зві...
11.03.2016
Читати повністю
Навчально-практичний тренінг «Проектний менеджмент»
03-04 березня 2016 року відбувся навчально-практичний тренінг «Проектний менеджмент» в рамках проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах», що впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду відкритого суспільства (Велика Британія) та Фонду Ч.С.Мотта (США). Мета тренінгу: вивчення основ усіх аспектів проектного менеджменту та отримання навичок їх застосування; підвищення обізнаності учас...
10.03.2016
Читати повністю
  5    6    7    8    9    10   11   12    13    14    15    16    17  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: