Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Аналіз політики переходу між різними рівнями освіти для дітей з особливими потребами

02.06.2018

 

Перехідні періоди між різними рівнями освіти є певним викликом для усіх дітей та їхніх родин – дуже часто вони супроводжуються такими емоціями, як страх невідомого, занепокоєння щодо справдження очікувань: як власних, так і майбутніх членів колективу. Це особливо має місце, коли ми говоримо про дітей з особливими освітніми потребами. Саме під час перехідних періодів у дітей та їхніх батьків виникають такі запитання, як: Чи знайду я нових друзів? Чи буде вчитель достатньо компетентним, щоб враховувати особливості розвитку моєї дитини? Чи зможе моя дитина отримувати усі необхідні додаткові послуги, щоб успішно навчатися і відчувати себе повноцінною частиною дитячого колективу?

Важливість перехідних періодів для навчання усіх дітей, зокрема дітей з особливими освітніми потребами, підтверджується низкою досліджень – як міжнародних, так і вітчизняних. Зокрема, у 2016 році Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» спільно з освітньою мережею EENET (http://www.eenet.org.uk) за підтримки програми «Раннє дитинство» Фундації Відкритого суспільства (https://www.opensocietyfoundations.org)  було проведено дослідження з питань виконання Конвенції ООН «Про права осіб з інвалідністю», зокрема статей 7,8 і 24. Однією з рекомендацію дослідження стала рекомендація приділяти більше уваги питанням організації додаткових заходів з підтримки дітей з особливими освітніми потребами та їх сімей під час перехідного періоду між домом та дошкільним закладом освіти і далі до початкової школи.

Ми сподіваємося, що результати дослідження стануть в нагоді усім учасникам освітнього процесу – батькам, педагогам, представникам місцевих органів влади, а також відповідних міністерств, зокрема Міністерства освіти і науки.

Аналіз політики переходу між різними рівнями освіти для дітей з особливими потребами

за результатами дослідження проведеного в межах проекту «Аналіз політики переходу між - різними рівнями освіти для дітей з особливими потребами» Аналітичний звіт та рекомендації

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: