Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

Розвиваємо громадянські компетентності з першого класу
18-19 червня 2018 року в м. Львів відбулась підсумкова конференція «Розвиваємо громадянські компетентності з першого класу» в межах реалізації проекту «Просування громадянської освіти у початковій школі в контексті нових освітніх стандартів», який впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в ...
20.06.2018
Читати повністю
Олена Гулько «Раджу всім школам обов’язково впроваджувати громадянську освіту. Це наш обов’язок!»
Інтерв’ю з вчителькою першого класу Оленою Гулько Вінницької ЗОШ №25 на тему впровадження громадянської освіти в початковій школі в Україні Діти мають вчитися існувати у суспільстві з найпершого дня свого життя. І саме для цього кожного дня у нас проводяться ранкові зустрічі -  це приємні побажання, теплі слова, обійми. Ми можемо з дітками спілкуватися на рівні. Вони мислять, думають як не образити свого товариша, як зробити йому приємне. Навіть наші ігри, коли ми обмінюємося подарун...
08.06.2018
Читати повністю
Формула щасливого навчання та вчителювання
Тетяна Мирошниченко, директор приватної школи «Перша ластівка», тренер ВФ «Крок за кроком»: «Процес навчання найкраще проходить тоді, коли учень забуває, що вчиться. Якщо учень подану на уроці інформацію вважає важливою, зростає увага, сприймається все, що говорить вчитель і нейрони мозку стають активними. А якщо ні – мозок дитини просто симулює процес навчання. І якщо ми, педагоги, справді ідемо в Нову українську школу, то дорога туди лежить через щасливе учи...
07.06.2018
Читати повністю
Громадянські компетентності
Мирослава Товкало, заступник директора ЛОІПО, тренер Нової української школи: «Важливе завдання Нової української школи – формувати громадянські компетентності учнів. Я би навіть сказала, найважливіше завдання. Незалежно від того, ким стануть наші учні – програмістами, математиками, фізиками чи поліглотами, - кожен із них має стати добрим громадянином України. Які ризики я бачу в цьому процесі? Дуже часто наші вчителі бачать формування громадянських компетентностей через тексти...
06.06.2018
Читати повністю
Розвиваємо соціальні та громадянські компетентності з першого класу
Ольга Банах, викладач ЛОІППО, тренер ВФ «Крок за кроком»:«Сучасна освітня політика наголошує на цінності дитинства. Педагоги та батьки повинні допомогти дитині розпізнати, розвинути її задатки та природні обдарування, допомогти дитині стати неповторною Особистістю, впевненою у собі, з бажанням проявляти себе, творити себе, пізнавати і досліджувати світ. Вже з першого класу Державний стандарт пропонує розвивати у дітей соціальні та громадянські компетентності. Щоб бути дієвим гр...
05.06.2018
Читати повністю
Цінності демократії
Ольга Боярчук, старший викладач КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», тренер ВФ «Крок за кроком»: «Від того, наскільки кожен громадянин та громадянка усвідомить сутність, важливість та глибину цінностей демократії, залежатиме те світло, яке виведе нас на новий рівень:вільна людина – розвинене громадянське суспільство – сильна держава. Що ж для цього може зробити кожен учитель, учителька? Три простих кроки: Знати та розуміти сутність громадянськ...
04.06.2018
Читати повністю
Зміст та структура модуля "Інклюзивна освіта"
Наталія Софій, директор Всеукраїнського фонду "Крок за кроком" розповідає про зміст та структуру модуля "Інклюзивна освіта".  ...
03.06.2018
Читати повністю
Аналіз політики переходу між різними рівнями освіти для дітей з особливими потребами
Перехідні періоди між різними рівнями освіти є певним викликом для усіх дітей та їхніх родин – дуже часто вони супроводжуються такими емоціями, як страх невідомого, занепокоєння щодо справдження очікувань: як власних, так і майбутніх членів колективу. Це особливо має місце, коли ми говоримо про дітей з особливими освітніми потребами. Саме під час перехідних періодів у дітей та їхніх батьків виникають такі запитання, як: Чи знайду я нових друзів? Чи буде вчитель достатньо компетентним, щоб ...
02.06.2018
Читати повністю
Анотований звіт. Українські вчителі та навчальне середовище. Ukrainian Teachers and Learning Environment.
Завантажити звіт The results of All-Ukrainian Monitoring Survey of Secondary School Teachers and Principals (by the TALIS methodology)...
01.06.2018
Читати повністю
Інтерв’ю з директором Щасливського НВК на тему впровадження громадянської освіти в початковій школі в Україні
Юрій Йовбак: «Елементи громадянської освіти ми повинні були вводити ще тоді, коли стали незалежними, тобто на початку 90-х років. І як би ми разом зайнялись просвітницькою роботою, то думаю, що Україна була б далеко попереду, в порівняні з тим, що ми маємо на сьогодні!» Інтерв’ю з директором Щасливського НВК на тему впровадження громадянської освіти в початковій школі в Україні З якими труднощами ви зіштовхнулись при впровадженні громадянської освіти (ГО) у вашій школі? Вс...
08.05.2018
Читати повністю
 1   2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: