Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Новини

22 та 29 червня 2021 року, відбулись вебінари «Вимірювання якості дошкільної освіти в Норвегії» за участі міжнародної експертки Елізабет Бьорнестад докторки педагогічних наук, професорки Університету ОслоМетрополітен (Осло, Норвегія).
Підчас вебінарів Елізабет Бьорнестад представила досвід використання шкал ЕCERS для вимірювання якості дошкільної освіти в Норвегії, специфіку використання, виклики та отримані результати. Запрошуємо до перегляду запису вебінарів.     ...
30.06.2021
Читати повністю
25 червня, о 10:00
Запрошуємо на зустріч з експерткою Ради Європи та Європейського центру ім. Вергеланда, міжнародною консультанткою UNICEF з питань освіти Маженою Рафальською Marzena Rafalska, яка говоритиме про роль педагога у забезпеченні сталого розвитку громадянських компетентностей від садочка до школи. Не забудьте спланувати свій завтрашній день і переглянути трансляцію на сторінці www.facebook.com/schoolsfordemocracy та задати питання спікеркам....
24.06.2021
Читати повністю
Культура демократії в закладі дошкільної освіти
24 червня з 13:00 прямий ефір на ФБ каналі та ЮТУБ каналі Для розвитку дитячого садка як демократичної спільноти потрібно враховувати ініціативи дітей та їхніх батьків. Дошкільна освіта має допомогти дітям усвідомити та прийняти цінності та принципи демократичного громадянства. Запрошені експерти Інна Горбенко, експертка програми “Демократична школа”, співзасновниця закладу дошкільної освіти «Сад можливостей ЩастяKids» Тамара Ільченко, директорка закладу освіти &laqu...
24.06.2021
Читати повністю
Ми підготували для Вас підбірку матеріалів за темою «Інклюзивне навчання в школі»
За матеріалами Онлайн-форуму "Інклюзивне навчання: досвід ефективних змін"   Посилання на наш Youtube канал   ...
13.05.2021
Читати повністю
Онлайн-форум «Інклюзивне навчання: досвід ефективних змін» 27-28/04/2021
  У програмі Форуму: виступи ключових спікерів для представлення актуальних питань у сфері інклюзивної освіти обмін найкращими практиками педагогів учасників проекту панельні дискусії   Програма   Захід відбувається за підтримки Посольства США в Україні, в рамках проєкту «Всеукраїнський інститут інклюзивної освіти 2020-2021», який реалізує ГО «Волонтерський Рух «Спільна допомога»...
26.04.2021
Читати повністю
Стандарт дошкільної освіти Швеції (частина 1)
Стандарт дошкільної освіти Швеції встановлює цілі діяльності дитячих садків та настанови, які визначають обов’язки вихователів (педагогів) і керівників. Завантажити файл (Sweden_09.04_210x210.pdf)...
15.04.2021
Читати повністю
Стандарт дошкільної освіти Швеції (частина 2)
Мета дошкільної освіти – забезпечення навчання, виховання і розвитку кожної дитини, формування вмінь, необхідних для навчання впродовж життя, сприяння вихованню поваги до прав і свобод людини та усвідомленню дітьми засадничих демократичних цінностей шведського суспільства. Закон про освіту (2010:800). Завантажити файл (Sweden2_09.04_210x210.pdf)...
15.04.2021
Читати повністю
Що таке якісна дошкільна освіта
У цій публікації представлено показники якості дошкільної освіти в розрізі щоденної діяльності дітей: гра, взаємодія, спілкування, формування життєвих та академічних навичок, безпека й все те, що забезпечує добробут і розвиток дитини.  Завантажити файл (Якість дшкільної освіти_батьки.pdf)...
26.03.2021
Читати повністю
Ключові показники якості дошкільної освіти
У публікації представлено ключові показники, які забезпечують якість послуг і визначають місце освіти в широкому соціальному контексті. Представлена інформація співвідноситься з Міжнародними критеріями якості дошкільних освітніх програм та Міжнародною методикою оцінювання якості дошкільної освіти (ECERS). Завантажити файл (Ключові показники якості_вихователі.pdf)...
26.03.2021
Читати повністю
Представляемо Державний рамковий план (Стандарт дошкільної освіти) Норвегії
Дитячі садки мають сприяти поглибленню і збереженню демократії, цінуванню багатоманітності, виявленню поваги до інших, рівності, сталому розвитку, формуванню необхідних життєвих навичок та зміцненню здоров’я дітей. Читати повністю...
11.02.2021
Читати повністю
 1   2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: