Мета проекту: розроблення інструменту для оцінки якості діяльності міжнародної мережі громадсько-активних шкіл, який базується на найкращих національних та міжнародних практиках громадсько-активних шкіл.
Підґрунтя проекту: проект розроблений з урахуванням результатів попереднього проекту «Впровадження інклюзивної освіти в Україні», який здійснювався ВФ «Крок за кроком» протягом 2007 року за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Інститутом спеціальної педагогіки АПН України, громадськими організаціями, освітньою та інформаційною програмами Міжнародного фонду «Відродження», а також інших попередніх проектів ВФ «Крок за кроком». Цей проект є наступним кроком у розвитку моделі інклюзивної освіти в Україні, що є і залишається одним з основних завдань Фонду з 1996 року.
Мета проекту: Надати можливість батькам дітей з особливими потребами - стати компетентними захисниками прав своїх дітей, для подальшого використання цих навичок у відстоюванні права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення економічної та соціальної незалежності дітей у майбутньому.
Мета проекту: поширення знань про інклюзивну модель освіти як невід`ємне право кожної дитини та цінність демократичного суспільства серед громадськості України; розвиток необхідних навичок та установок серед керівників загальноосвітніх закладів, батьків, представників психолого-медико-педагогічних консультацій, громадських організацій для впровадження цієї моделі в системі освіти України.
Мета проекту - розробка базової концепції інклюзивної освіти в Україні та вироблення механізмів її впровадження із широким залученням громадськості.
Основна мета проекту “Громадянська освіта – Україна”, полягає у “підвищенні рівня громадянської освіченості молоді України шляхом запровадження навчального курсу з громадянської освіти в загальноосвітніх навчальних закладах України”. Конкретними завданнями проекту є: розроблення національного навчального плану з громадянської освіти та відповідних навчальних курсів в педагогічних університетах та інститутах підвищення кваліфікації педагогічних працівників”.
Проект спрямований на захист прав людини шляхом підтримки дітей з особливими потребами та їхніх батьків у відстоюванні права на рівний доступ до якісної освіти у середовищі, де цінуються відмінності та індивідуальність кожної дитини. Проект реалізується у 12 класах у шести районах Мінської області.
Метою проекту є поширення моделі громадсько-активних шкіл, яка була започаткована у Київській, Львівській, Луганській областях та місті Донецьк на інші області України, а також її удосконалення в напрямах впровадження інноваційних освітніх програм в практику роботи вчителів громадсько-активних шкіл
Основна мета проекту – забезпечити розвиток дітей раннього та дошкільного віку, які не відвідують дошкільні заклади освіти шляхом створення консультаційних центрів для батьків у вибраних селах Івано-Франківської області.
Співпраця ВФ «Крок за кроком» з УФСІ розпочалась у квітні 2001 на основі Меморандуму про спільні дії. У 2001 році в рамках Меморандуму було здійснено навчання 54-ох учасників з міста Хмельницьк та Хмельницької області.
Мета проекту: Забезпечення прав дітей з особливими потребами на рівний доступ до якісної освіти: навчання разом із своїми однолітками та доступ до ресурсів місцевої громади, шляхом формування моделі інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами з подальшим поширенням кращого досвіду на базі створених ресурсно-тренінгових центрів інклюзивної освіти у загальноосвітній школі №15 м.Біла Церква та навчально-виховному комплексі „Малюк” м.Львів.
Мета проекту – сприяти подальшому якісному розвитку ГАШ та забезпечення життєдіяльності програми через регіональні програми.
Ім'я: | |
E-mail: |
Ваше ім'я*: | |
Ваш E-mail*: | |
Організація: | |
Ваш телефон: | |
Тема листа*: | |
Зміст листа*: |