Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Реалізовані проекти Фонду

Використання «Індексу інклюзії» як інструменту моніторингу навчального закладу (дофінансування проекту «Використання Індексу інклюзії для розвитку інклюзивної школи»)
Використання «Індексу інклюзії» як інструменту моніторингу навчального закладу (дофінансування проекту «Використання Індексу інклюзії для розвитку інклюзивної школи»)

Мета проекту: поширити методику використання «Індексу інклюзії» як інструменту моніторингу навчального закладу через систему післядипломної педагогічної освіти з метою покращення якості впровадження інклюзивної моделі в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах України шляхом використання «Індексу інклюзії» - міжнародного інструменту, що передбачає процес самооцінювання рівня інклюзивності навчального закладу за участю всіх учасників навчального процесу (педагогів, керівників, батьків та дітей), розроблення та впровадження трансформаційних планів розвитку навчальних закладів.

Загальна підтримка Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»
Загальна підтримка Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»

Мета проекту: загальна підтримка діяльності Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»

Науково-педагогічний експеримент «Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх закладах»
Науково-педагогічний експеримент «Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх закладах»

У 2001 р. Всеукраїнський фонд „Крок за кроком” спільно з Міністерством освіти і науки України та Інститутом спеціальної педагогіки АПН України започаткував науково-педагогічний експеримент „Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх закладах”.

Використання Індексу інклюзії для розвитку інклюзивної школи
Використання Індексу інклюзії для розвитку інклюзивної школи

У 2011 році Міжнародний фонд «Відродження» спільно з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України підтримав проект ВФ «Крок за кроком» щодо апробації Індексу інклюзії в Україні у Львівській, Полтавській, Київській областях та містах Київ та Сімферополь.

Інклюзивне оцінювання: розвиток альтернативних моделей та здійснення впливу на політику
Інклюзивне оцінювання: розвиток альтернативних моделей та здійснення впливу на політику

Цілі проекту: розвиток практик інклюзивного оцінювання та альтернативних моделей оцінювання дітей з особливими освітніми потребами та здійснення впливу на політику у напрямку інклюзивної освіти.

Якісний розвиток громадсько-активних шкіл: оцінка впливу міжнародних стандартів
Якісний розвиток громадсько-активних шкіл: оцінка впливу міжнародних стандартів

Мета проекту - покращити якість діяльності громадсько-активних шкіл у країнах східної, центральної та північно-східної Європи, західної Європи, Росії та Азії шляхом впровадження міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та вимірювання їх впливу на розвиток громадсько-активної школи.

Загальна підтримка Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»
Загальна підтримка Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»

Мета проекту: загальна підтримка діяльності Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»

Розвиток громадсько-активних шкіл в Україні
Розвиток громадсько-активних шкіл в Україні

Мета проекту: поширення найкращих практик діяльності громадсько-активних шкіл на всі області України; розвиток програми в нових напрямах, таких як соціальне підприємництво та розвиток учнівського самоврядування.

Міжнародний проект “Якісний розвиток громадсько-активних шкіл: оцінка впливу міжнародних стандартів”
Міжнародний проект “Якісний розвиток громадсько-активних шкіл: оцінка впливу міжнародних стандартів”

Мета проекту: Покращити якість діяльності громадсько-активних шкіл у країнах східної, центральної та північно-східної Європи, західної Європи, Росії та Азії шляхом впровадження міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та вимірювання їх впливу на розвиток громадсько-активної школи.

Використання інноваційних освітніх технологій для підготовки педагогів дошкільників
Використання інноваційних освітніх технологій для підготовки педагогів дошкільників

Мета проекту: зміцнити існуючу систему перепідготовки вихователів дошкільних навчальних закладів шляхом розробки і впровадження систематизованого курсу на базі обласних Інститутів післядипломної педагогічної освіти та вищих педагогічних навчальних закладів. Проект передбачає залучення коштів програми МАТРА для того, щоб інтегрувати в курс кращі європейські практики навчання педагогів в галузі дошкільної освіти.

Створення сприятливого інформаційного поля для розбудови інклюзивної моделі освіти в Україні
Створення сприятливого інформаційного поля для розбудови інклюзивної моделі освіти в Україні

Мета проекту: «Створення сприятливого інформаційного поля для розбудови інклюзивної моделі освіти в Україні» - поширення знань про інклюзивну модель освіти як невід’ємне право кожної дитини та цінність демократичного суспільства серед громадськості України; розвиток необхідних навичок та установок серед представників ЗМІ для впровадження цієї моделі в системі освіти України.

Міжнародний проект «Партнерство з оцінки діяльності громадсько-активних шкіл»
Міжнародний проект «Партнерство з оцінки діяльності громадсько-активних шкіл»

Мета проекту: розроблення інструменту для оцінки якості діяльності міжнародної мережі громадсько-активних шкіл, який базується на найкращих національних та міжнародних практиках громадсько-активних шкіл.

  1    2   3   4  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: