Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Реалізовані проекти Фонду

Виконання Стратегії захисту та інтеграції ромської національної меншини:  пошук кращих практик в освіті
Виконання Стратегії захисту та інтеграції ромської національної меншини: пошук кращих практик в освіті

Проект був розроблений у відповідь на критичну ситуацію, пов’язану з проблемами ромського населення в Україні, зокрема у сфері освіти, в межах виконання Плану заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020р.

Розвиваємо інклюзивну школу разом: партнерство між інклюзивними та спеціальними навчальними закладами
Розвиваємо інклюзивну школу разом: партнерство між інклюзивними та спеціальними навчальними закладами

Мета проекту - створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами на базі загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів шляхом розвитку партнерства цих закладів із спеціальними навчальними закладами.

Поширення досвіду Центрів для батьків у ромських громадах
Поширення досвіду Центрів для батьків у ромських громадах

Мета проекту - розвиток спроможностей ромських батьків дітей віком від народження до 6 років забезпечувати необхідну підтримку своїм дітям для успішного розвитку та подальшого навчання, а також бути активними захисниками прав своїх дітей, зокрема, права на якісну дошкільну та початкову освіту - www.roma.ussf.kiev.ua.

Інклюзивна освіта: крок за кроком
Інклюзивна освіта: крок за кроком

Мета проекту – покращити умови для дітей з особливими потребами отримання рівного доступу до якісної освіти та інших послуг в інклюзивному навчальному середовищі.

Розвиток інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії
Розвиток інклюзивної освіти шляхом використання Індексу інклюзії в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії

Мета проекту - сприяти розвитку інклюзивної освіти в Україні, Азербайджані, Таджикистані та Монголії шляхом використання Індексу інклюзії.

Міжнародні стандарти якості діяльності ГАШ: поширення передового досвіду в сфері розвитку ГАШ на міжнародному рівні
Міжнародні стандарти якості діяльності ГАШ: поширення передового досвіду в сфері розвитку ГАШ на міжнародному рівні

Мета проекту – сприяти поширенню досвіду шляхом розробки інструментів і практик розвитку громадсько-активних шкіл.

Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні
Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні

Проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні» ставить собі за мету змінити ставлення уряду, закладів освіти та неурядових організацій до людей з особливими освітніми потребами, шляхом представлення різних основоположних компонентів системи інклюзивної освіти, а саме: формування політики у сфері освіти та соціальних послуг, яка спрямовуватиметься на розбудову інклюзивної моделі освіти в Україні. Проект розвиватиме потенціал громадських організацій з метою розбудови спроможностей щодо реалізації змін, участі у процесах формування політики, представленні та захисті інтересів дітей з особливими потребами та їхніх сімей, та формуванні життєздатності цих організацій.

Розвиток громадсько-активних шкіл в Україні» шляхом упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади»
Розвиток громадсько-активних шкіл в Україні» шляхом упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади»

Головна мета проекту передбачала подальший розвиток моделі громадсько-активної школи шляхом її розповсюдження та якісного вдосконалення, ведення просвітницької діяльності серед широкої громадськості та впровадження цієї моделі на рівні освітньої політики

Модифікація проектів «Школа – мій дім і родина» та «Підтримка дитячих садків» Антикризової програми МФВ з метою забезпечення потреб дітей віком 4-5 років.
Модифікація проектів «Школа – мій дім і родина» та «Підтримка дитячих садків» Антикризової програми МФВ з метою забезпечення потреб дітей віком 4-5 років.

Проект «Модифікація проектів «Школа – мій дім і родина» та «Підтримка дитячих садків» Антикризової програми МФВ з метою забезпечення потреб дітей віком 4-5 років» впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Антикризової гуманітарної програми Міжнародного фонду «Відродження».

Створення Центрів підтримки батьків дітей віком до шести років в ромських громадах
Створення Центрів підтримки батьків дітей віком до шести років в ромських громадах

Проект «Створення Центрів підтримки батьків дітей віком від народження до шести років в ромських громадах Закарпаття» реалізовувався Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду Відкритого Суспільства (м. Лондон) та Міжнародного фонду «Відродження».

Міжнародні стандарти якості діяльності громадсько-активної школи: посилення національного впливу
Міжнародні стандарти якості діяльності громадсько-активної школи: посилення національного впливу

Мета проекту– зміцнення потенціалу національних неурядових організацій в 10-ти країнах, які активно впроваджують філософію громадсько-активних шкіл, подальшого поширення та впровадження міжнародних стандартів якості для громадсько-активних шкіл: інструменту самооцінювання. Реалізація міжнародних стандартів в якості інструменту самооцінювання допоможе громадсько-активним школам бути більш ефективним та успішним у своїй місії та бути агентами змін в їх громадах і розвивати в учнів навички як бути активними громадянами.

Розвиток можливостей батьків забезпечувати раннє виховання та навчання для ромських дітей у Закарпатській області
Розвиток можливостей батьків забезпечувати раннє виховання та навчання для ромських дітей у Закарпатській області

Мета проекту: розвиток можливостей батьків забезпечувати ранній розвиток ромських дітей віком від народження до 6 років через освітні програми для батьків у Закарпатській області, що реалізуються на базі Центрів для батьків; посилення можливостей ромських громад у підтримці Громадських Центрів,у тому числі через розвиток неурядових організацій (НУО).

  1   2   3    4  
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: