Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Міжнародний проект “Якісний розвиток громадсько-активних шкіл: оцінка впливу міжнародних стандартів”

Міжнародний проект
“Якісний розвиток громадсько-активних шкіл: оцінка впливу міжнародних стандартів”

Міжнародний проект “Якісний розвиток громадсько-активних шкіл: оцінка впливу міжнародних стандартів” реалізується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта у партнерстві з:

  • Красноярською регіональною молодіжною громадською організацією Центр «Сотрудничество на местном уровне» (Росія)
  • Організацією “ContinYou” (Великобританія)
  • Організацією «Nova Skola» (Чеська Республіка)
  • Освітньою програмою «Раs сu Pas»
  • Чабою Лорінці, міжнародним консультантом, агенція GlobeEd Services (Угорщина, Канада)
  • Центром громадських діалогів та ініціатив (Вірменія)
  • Міжнародною асоціацією “Інтерактивні відкриті школи” (Боснія та Герцеговина)
  • Асоціація організаційного розвитку консультантів (Чеська Республіка)
  • НГО “Навчання впродовж усього життя” (Казахстан)

Тривалість проекту: лютий 2009р. – грудень, 2010р.

Мета проекту: Покращити якість діяльності громадсько-активних шкіл у країнах східної, центральної та північно-східної Європи, західної Європи, Росії та Азії шляхом впровадження міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та вимірювання їх впливу на розвиток громадсько-активної школи.

Діяльність, передбачена проектом:

  1. Забезпечення інструментом самооцінювання (міжнародними стандартами для ГАШ) та стратегічною підтримкою консультантів, які мають значний досвід у розвитку ГАШ, з метою покращення якості діяльності ГАШ у країнах-учасницях Проекту;
  2. Проведення самооцінювання якості діяльності громадсько-активної школи на базі навчального закладу;
  3. Міжнародне дослідження: збір інформації від 80 шкіл, які покажуть результати їх самооцінювання на початку процесу, а потім їх прогрес упродовж року після впровадження плану розвитку;
  4. Оцінювання впливу інструменту самооцінювання на діяльність громадсько-активної школи та розвиток громади.
  5. Міжнародна конференція.

Учасники проекту:

80 громадсько-активних шкіл із 8 країн:

  1. Україна
  2. Велика Британія
  3. Росія
  4. Молдова
  5. Вірменія
  6. Боснія та Герцеговина
  7. Казахстан
  8. Чеська Республіка

Учасники проекту в Україні:

  1. Борівське НВО «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок», Макарівський район, Київська область
  2. Бродівська гімназія ім.І.Труша, м.Броди, Львівська область
  3. Дібрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Миргородський район, Полтавська область
  4. Дзвеняцьке НВО «загальноосвітня школа І-ІІ ст. – дитячий садок», Тетіївський район, Київська область
  5. Добронадіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ст., Олександрійський район, Кіровоградська область
  6. Донецька загальноосвітня школа №138
  7. Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Забороль, Луцький район, Волинська область
  8. Новоганновська загальноосвітня школа І-ІІІ ст., Луганська область
  9. Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Полтавської міської ради Полтавської області
  10. Розкішнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Ставищенський район, Київська область
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: