Посібник призначений для педагогів, батьків дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, студентів вищих та середніх спеціальних педагогічних навчальних закладів, яких цікавлять питання оновлення змісту та технологій дошкільної освіти, пошук результативності педагогічної взаємодії освітніх закладів та сім’ї. У посібнику зосереджено увагу на сучасних технологіях формування професійної компетентності майбутнього педагога, що ґрунтуються на теорії соціал-конструктивізму. Професійна компетентність – інтегрована характеристика педагога, що дозволяє одночасно індивідуалізувати навчально-виховний процес та управляти колективом дітей. Професійна компетентність формується в діяльності. Посібник допоможе знайти відповіді на значну кількість запитань, що стосуються непростих ситуацій у вихованні дітей.