Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Школа як осередок розвитку громади

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» розпочинає реалізацію проекту «Школа як осередок розвитку громади», метою якого є підвищення потенціалу загальноосвітніх навчальних закладів із метою забезпечення якісної інклюзивної освіти з активним залученням громад у рамках поточних процесів реформування, зокрема, оптимізації шкільної мережі та розвитку підприємництва.

Проект впроваджуватиметься Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта впродовж 2017 – 2019 рр.

Проект спрямований на досягнення двох головних цілей, які були визначені в результаті аналізу попередніх проектів в рамках програми «Школа як осередок розвитку громади», що були реалізовані протягом останніх десяти років, а також з урахуванням сучасних змін у напрямі децентралізації управління:

  1. Розроблення та презентація Індексу Інституційної Спроможності як інструменту оцінювання та розвитку навчального закладу.
  2. Представлення підприємництва як однієї з найважливіших компетентностей, яка може бути включена в шкільну програму та позакласні заходи (шляхом створення шкільних клубів підприємництва).

Очікувані результати:

  • Розроблення нового механізму оцінювання та самооцінювання загальноосвітніх навчальних закладів на основі міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та Індексу Інклюзії шляхом розроблення та пілотування Індексу Інституційної Спроможності (ІІС).
  • Розроблення необхідних нормативних документів із метою представлення та включення ІІС в систему освіти.
  • Створення системи для розвитку школи на основі моніторингу та самооцінювання, а також на основі планів трансформації школи.
  • Активне залучення всіх учасників шкільного життя та місцевих громад до процесів оцінювання та розвитку школи.
  • Запровадження підприємницької компетентності в рамках шкільної програми, позакласної роботи та житті місцевих громад за допомогою проектного підходу.
  • Створення шкільних клубів підприємництва.
  • Обмін найкращими практиками створення шкільних клубів підприємництва шляхом їх поширення через мережу громадсько-активних шкіл, а також створення Е-платформи з обміну досвідом.
  • Розроблення та реалізація міні-проектів шкільними клубами підприємництва.
  • Розроблення та поширення посібника з впровадження ІІС та підприємництва.
Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: