Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Садочок - простір дружній до дитини

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України реалізує проект «Садочок - простір дружній до дитини», спрямований на розвиток компетенцій педагогів дошкільних навчальних закладів щодо створення емоційно безпечного, інклюзивного середовища в дитячому колективі.

Проект упроваджується з грудня 2016 року по квітень 2017 року в Донецькій, Луганській, Запорізькій, Дніпропетровській та Харківській областях із залученням 2600 педагогів із 804-ох дошкільних навчальних закладів. Проект є одним із компонентів програми «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході Україні», що реалізується у 2016-2017 роках Представництвом Дитячого Фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні.

У рамках проекту ВФ «Крок за кроком» організовує і забезпечує проведення дводенних навчально-практичних семінарів «Садочок - простір дружній до дитини», із подальшим наданням наставницької підтримки педагогам із залученням представників місцевих управлінь освітою, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. Метою семінарів є створення безпечного інклюзивного середовища в дитячому колективі шляхом розвитку життєвих навичок, які сприяють розвитку спільноти, розумінню і цінуванню багатоманітності, толерантного ставлення до відмінностей, попередження проявів упереджень і дискримінації. Семінари спрямовані на вихователів дошкільних навчальних закладів та інших фахівців, що працюють із дітьми у дошкільних установах.  Цілі семінарів:

  • Використовувати стратегії розвитку позитивної самооцінки дітей як основи для забезпечення позитивної комунікації з іншими дітьми та дорослими.
  • Розуміти значення емоційної грамотності та стратегії роботи з дітьми, які допоможуть дітям розуміти власні емоції та емоції інших дітей, а також справлятися з власними негативними емоціями шляхом використання методики «Лялька як персона».
  • Використовувати практику ранкових зустрічей як стратегію розвитку дитячої спільноти, обговорення проблемних ситуацій, розвиток навичок позитивного вирішення конфліктів тощо.

Лист Міністерства освіти і науки України від 10.01.2017р.  №2-39 «Про упровадження проекту «Садочок – простір дружній до дитини».

Дошкільні навчальні заклади – учасники проекту.

Опорні дошкільні навчальні закладі, яким надається додаткова навчальна та наставницька підтримка.

Склад регіональних координаторів та консультантів-тренерів проекту.

План реалізації проекту «Садочок-простір дружній до дитини».

Станом на 31 січня 2017 року ВФ «Крок за кроком» було організовано та проведено 5 одноденних семінарів – презентацій та 37 дводенних семінарів, в яких взяли участь 338 дошкільних навчальних закладів, 1082 вихователя, методиста та психолога дошкільних навчальних закладів, 50 директорів опорних дошкільних навчальних закладів та 98  представників управлінь освітою.

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: