Місія Всеукраїнського
фонду "Крок за кроком"
сприяти втіленню освітніх реформ з реалізації особистісно-орієнтованої, інклюзивної освітньої моделі з активним залученням сімей і громад, шляхом проведення тренінгів для освітян, батьків, представників громадських організацій; ініціювання та реалізації проектів, спрямованих на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для усіх дітей, у тому числі дітей з особливими потребами, дітей – представників етнічних та національних меншин, сімей, які опинились у кризових ситуаціях; залучення сімей і громади до освітнього та управлінського процесів.
Місія Фонду виконується шляхом реалізації програм:
Сайти проектів Фонду
Facebook
Тендерні оголошення

Діючі проекти Фонду

Створення національної мережі REYN «Рома ранні роки»
Створення національної мережі REYN «Рома ранні роки»

Проект «Створення національної мережі REYN «Рома ранні роки» направлено на підтримку фахівців, які працюють з ромськими дітьми раннього віку.

Школа як осередок розвитку громади
Школа як осередок розвитку громади

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» розпочинає реалізацію проекту «Школа як осередок розвитку громади», метою якого є підвищення потенціалу загальноосвітніх навчальних закладів із метою забезпечення якісної інклюзивної освіти з активним залученням громад у рамках поточних процесів реформування, зокрема, оптимізації шкільної мережі та розвитку підприємництва.

Садочок - простір дружній до дитини
Садочок - простір дружній до дитини

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України реалізує проект «Садочок - простір дружній до дитини», спрямований на розвиток компетенцій педагогів дошкільних навчальних закладів щодо створення емоційно безпечного, інклюзивного середовища в дитячому колективі.

Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах.
Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах.

Проект «Забезпечення якісної освіти для ромських дітей у дошкільних навчальних закладах і початкових класах» спрямовано на вирішення проблеми охоплення якісною освіти ромських дітей в цілому і, зокрема, дітей дошкільного (3-5 років) і молодшого шкільного віку (6-10 років).

Проведення дослідження з питань виконання Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта»
Проведення дослідження з питань виконання Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта»

Поширення інформації серед освітян та громадськості щодо Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, зокрема, Статті 24 «Освіта», шляхом проведення фокус-груп з різними цільовими групами

Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини
Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини

Ляльки та історії, які вони розповідають, − це інноваційний педагогічний метод, який дає змогу в комфортний і незагрозливий спосіб усувати упередження і дискримінаційну поведінку.

Ім'я:
E-mail:
Ваше ім'я*:
Ваш E-mail*:
Організація:
Ваш телефон:
Тема листа*:
Зміст листа*: